utorok 24. apríla 2012

Akcie!

Akcie!

Chcela by som váš upozorniť že práve prebieha akcia v 101-kách. Ak si kúpite výrobky značky NYC v hodnote 3,99 € dostanete zadarmo špirálu. Neodolala som a musela som si kúpiť rovno dva rúže. Momentálne mám rúžovu obsesiu!






Prvý rúž, ktorý som si zobrala bol v odtieni 434 Velvet Wine. Už dlho som chcela  fialovo červený rúž. Keď som zbadala tento bola som taká natešená že som ani nevyskúšala tester a brala som ho domov. A musím povedať že som sklamaná. Nanáša zle je  možno až príliš krémový, farba sa usádza na miestach a vo vráskach a po chvíli sa celá zgrcne namiesto linky. určite tento odtieň neodoprúčam.





Druhý rúž sa hľadal už ťažšie pretože mám všetky odtiene ,čo momentálne chcem.  A tak som stavila na istotu odtieň 405 Blue Rose. Je to ružový rúž s  modrým odleskom. Takýto odtieň sa hladá ťažko a tak som si povedala že si kúpim do zásoby keďže jeden doma už mám. Modré odlesky opticky vybielia zuby. Je to síce trošku odvážnejšia farba ale isto doporučujem na diskotéku. Je krémový ale nanáša sa dobre a nerozteká sa.




No a špirálu som nemala tak úplne zadarmo. Každý z rúžov stál 1,99€ dokopy 3,89 € takže som si za špirálu musela doplatiť 0,03 centy. Takže ako zadarmo!Je to VOLUMIZING MASCARA SHPW TIME  odtieň 848 carbon. Špirála má maličký kartáčik, takže sa dostane aj k ťažšie dosiahnuteľným miestam . Riasy predĺži a aj mierne zahustí ale nieje to ktovieaký zázrak. Budem ju používať do školy a na jemné líčenie. Nad kúpou v plnej sume by som popremýšľala ale ako špirála zadarmo ma  jednoznačne prekvapila.

A nakoniec sem pridám topánky , ktoré som si dneska kúpila cez internet od jednej milej baby:)Keď mi dojdu budu aj real fotos! Krásny zbytok večera:)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára