pondelok 14. mája 2012

VS.


Teraz idem písať porovnanie produktov - teda hlavne značiek. Jedná sa o pleťovú kozmetiku značky LIRENE, BIODERMA, AVON. Keď som zistila, že sa mi začína míňať moja BIODERMA, rozmýšlala som, čo ďalej. Chcela som síce BIODERMU ale momentálne bola moc drahá, a tak som začala hľadať. Na blogu tu som sa dočítala, že značka LIRENE má tiež Micelárnu vodu. Dokonca ju dávajú k hocjekému krému v drogérii TETA. Tak som tam skočila a bohužiaľ mali krémy len pre staršiu pleť. Tak som sa nato vykašlala. Asi o dva týždne som sa tam vrátila znovu a túto vodu mali už ku všetkým výrobkom LIRENE. Tak som si kúpila krémový odličovač. Micerálna voda + odličovač= 4€





Začnem BIODERMOU - SENSIBIO H2O. Tú už poznajú asi všetci. Ako prvá začala s pleťovou vodou, ktorá obsahuje micely. Tie čistia pokožku (aj vodeodolný make up ) a zároveň udržujú rovnováhu pokožky. Túto vodu môžte použiť ako odličovač, na čistenie pleti a aj ako tonizačnú vodu. Ja mám po 1 tampóniku odlíčenú tvár a po 2 aj vyčistenú. Je neparfumovaná, čo mnohým ľuďom vyhovuje. Používam ju viac ako rok a nemala som s ňou žiadne problémy ani cez zimu. Vôbec nevysúša.
Druhý je LIRENE - MICELLAR SOLUTION. Značku som registrovala- vedela som že niečo také existuje ale nikdy som nič od nich nemala. Tak som chcela vyskúšať. Po odlíčení si pleť dočistím touto vodou. Musím použiť aj dva tampóniky ale potom je skvele vyčistená. Má jemnú vôňu. Asi niečo ako citrónik? 

Keby som to mala zhodnotiť, kto vyhral, pre mňa BIODERMA. Ale pravdu povediac cenou vyhráva LIRENE a ani v účinku nezaostáva. Možno je to už len o mojom zvyku.







Tu začnem LIRENE - BEUTY CARE MOISTURIZING CARE. Je to vyživujúci odstraňovač make upu na oči a aj na tvár. Tomuto som veľmi rada, pretože niektoré produkty sú len na tvár a keď ich skúsite na oči podráždia vám ich. Tento odličovač oči nepodráždi. Konzistencia je riedka, čo mne osobne vyhovuje, pretože nemám rada mastný pocit na viečkach. Vôňa je ako priemerný krém - veľmi sa mi páči. Odličuje tak priemerne. Nič, z čoho by som bola nadšená. Musím použiť viac tampónikov. Za cenu menej ako 4€ neurazí.  
Avon - CONDITIONING EYE MAKE UP REMOVER. Tento odličovač je len na oči. Pokožku si musím očistiť micelárkou. Používam ho veľmi dlho. Napríklad špirálu odlíči skôr a lepšie ako LIRENE ale neodlíči tvár. Je mastnejší a hutnejší. A na viečku zanecháva mastný film, ktorý neznášam.Takže si umývam oči ešte čistou vodou. Nemá nejakú špeci vôňu. Keď je na neho akcia v avone, viem ho zohnať aj za menej ako 2€


Tu by som to dala nerozhodne. Ok, možno o malý chĺpok  vyhral LIRENE. Kvôli tomu, že dokáže očistiť aj  pleť. 



Používate niektorý z týchto produktov?
Aké s nimi máte skúsenosti?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára