piatok 1. júna 2012

ahojte !


Celý tento týždeň na našej škole prebiehali matury. Celkom som sa nudila. Ale boli sme bez školy takže pohodička. Keď sú takéto dni doma, teším sa ako si vychutnám raňajky a spravím nejaké jedlo. Cez týždeň si len rýchlo nahádžem do seba a teším sa na víkendy, kedy si robím kráľovské raňajky. Tento týždeň je taký lenivý a rozlezený. Neviem slnko raz svieti, raz prší. Teraz zrovna u nás prší. Pozerala som staré fotky. Stále sa snažím o nejaké umelecké ( haha) fotky. Tu ich máte. Ak sa nudíte ako ja pozrite si ich. A užívajte víkendu !








Toto pivko, ok limonáda mi vôbec nechutí :((


Táto zmes je na prípravu burizonových guličiek. Ak z toho niekto urobil guličky držím mu palce..




...výhľad z bytovky v Birminghame 


prechádzka po Dánsku :)


Malá metalistka !! Tak sa mi to páči.


Proste sa mi páči !


Maminkyne kvietočky 



takýto bordelík sa mi spraví na stole behom páč minutiek.



...moja večera. NOMNOMNOMNOMNOM :)

dúfam, že už vás nenudím. Choďte si užiť víkend ako ja papa . 


2 komentáre: