piatok 22. júna 2012

Bez chĺpkov !

Bez chĺpkov !





Cez leto ukazujeme väčšiu časť kože ako cez zimu. To je jasné. Krásne nohy v minisukniach sú to, na čo sa chlapi tešia.Tak teda akú taktiku zvoliť proti chĺpkom? Mám pre vás tri možnosti, ktoré sama používam už veľmi dlho. O žiletke nejdem písať. Každá ste ju použili už aspoň raz a viete, že je potreba holiť sa každý alebo každý druhý deň.





   
Depilačný krém - tieto krémy používam, keď sa niekde ponáhľam a viem, že tam nebudem viac ako tri dni. Len natriete hojnú vrstvu na chĺpky, počkáte a zotriete. Hladké nohy bezbolestne a za pár minút. Používala som aj VEET ale to mi prišlo zbytočne drahé. Potom som presedlala na OPILCU a tá spraví rovnakú službu. Nakoniec som ale skončila pri AVON. Ten spraví všetko to, čo predošlé za 2 a pol minúty ( nie 10) a nesmrdí. Ale inak medzi nimi nevidím žiadny rozdiel. Je to len otázka toho , čo je vám bližšie.




Výhody:

  • Rýchle 
  • bezbolestne
  • vydržia dlhšie, ako žiletka
  • niektoré majú vyživujúcu zložku a pokožka nieje po nich taká zničená

Nevýhody: 
  • smrad (opilca, veet)
  • vydržia najkratšie z dnešných3 metód
  • dávate si na kožu chemikálie







Pásiky na depilovanie sú asi, podľa mňa, najlepšia metóda. Vždy mám po nich krásne hladkú pokožku. Neskúšala som iné ako VEET. Raz som síce vyskúšala domácu depiláciu voskom ale nedopadlo to dobre. Odvtedy už len takéto pásiky. Malý typ - keď vám dojdu poepilačné obrúsky použite nato, aby ste sa zbavili vosku olivový olej. Nohy budú bez vosku, vyživené a ešte sa budú aj pekne lesknúť. 








Výhody :

  • vydržia 3 - 5 týždňov
  • nohy sú dokonale hladké
  • dajú sa postrihať na časti, takže môžte ich využiť aj na iné miesta
  • zachytia aj najmenšie chĺpky

  • Nevýhody :
  • cena - asi najdrahší spôsob depilácie
  • som celá od vosku 
  • chĺpky môžu začať zarastať






Depilátor som dostala od našich na vianoce. A používam ho celoročne. Je skvelý ale spočiatku ma epilácia veľmi bolela. Teraz už vôbec. Po čase sa mi začali zmenšovať chĺpky. Dokonca si nohy nemusím depilovať aj 4 týždne a nič nieje vidno. 
















Výhody :

  • najlacnejší zo všetkých ( myslím jednu depiláciu)
  • stále po ruke
  • môžte depilovať čo vás napadne 

Nevýhody:
  • zvuk  je vážne desivý ( hlavne prvýkrát)
  • po čase mi začnú zarastať chĺpky
  • počiatočná investícia
  • najmenšie chĺpky mi už nezachytí





Po depilácií voskovými pásikmi a depilátorom by ste sa nemali vystavovať aspoň 24 hodín slnku. Proti zarastaniu by ste mali používať píling a krém proti zarastaniu. Ten som ešte neskúšala ale samizdá som ho videla len od firmy VEET. Na spomalenie rastu chĺpkov som videla aj v AVONE aj v drogeriach rôzne starostlivosti.

Ktorú z metód používate vy?
Skúsili ste aj nejakú starostlivosť proti zarastaniu?
Chodíte si nohy depilovať do salónu?

PS : ak čítate tento článok tak ja som na výlete v Tatrách a časovač článkov funguje ! Som šikovná.

4 komentáre:

  1. super článok, a pozdravujem ťa do Tatier :)

    moonlightdreams-miadra.blogspot.com ---> budem rada, ak navštíviš môj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a nechces skusit balea? je tam 10 zlepenych pasov (takze 20ks dokopy) a su pomerne lacne, za 4e ich maju v dm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No chcem vyskúšať časom. Ale mám teraz strašné zásoby Veet.

      Odstrániť