piatok 8. júna 2012

H&M Nail Polish

H&M Nail Polish 




Tieto maličké a zlaté laky som si kúpila, keď som išla do kina. Ako lepšie využiť čas pred kinom ako nakupovaním ?
Mali 4 odtiene ale rúžový som nechcela, lebo mám podobný z MAVALA ( napíšem o ňom neskôr). Cena je veľmi super 0,95€ a objem 5 ml. Nemali by vyschnúť celých 30 mesiacov. Už som ich párkrát mala a vôbec nevidno, že by sa míňali. Výdrž je prekvapujúca okolo 3 dní, čo by som vôbec nečakala pri laku ani nie za evro.







Keď som si ho kupovala, myslela som si, že je zlato - hnedý. Na svetle fľaštička tak mierne mení farbu. Aj na nechte vidno silnejšie zlaté trblietky. Po prvej vrstve nezakryje poriadne nič. Takže ho môžte použiť ako nadlak na iný lak. Druhá (hrubšia) vrstva je už oveľa lepšia. Krásne zakryje necht a nádherne sa zlato leskne. Veľká nevýhoda však pre mňa je, že sa ťažko odlakuje. Farba zmizne ale tie trblitky chvíľu treba odlakovať. Inak veľmi pekná fialovo -zlatá kombinácia, ktorá na nechte vyzerá dobre - PURPLE GLITTER.





Krikľavo oranžový lak ma lákal, kvôli tomu, že chcem vyskúšať nejaký oranžový rúž. K tomu som sa nejako neodhodlala zatiaľ. Skvelé krytie už po prvej vrstve a druhá iba zvýrazní farbu. Odlakuje sa v pohode. Odtieň CORAL ROSE.










Tento žlto-zelený odtieň sa mi veľmi páčil. Chcela som krikľavožltý lak. Po prvej vrstve kryje slabšie ale stačia len dve vrstvy. Má veľmi jemný zlatý shimmer. Ale odlakuje sa lepšie ako prvý lak. Menší nedostatok je v tom, že keď sa odlakuje zanecháva necht žltý. Takže odporúčam naniesť podkladový lak. Odtieň LIME.














Používate nejakú H&M kozmetiku?
Mate tieto laky?


8 komentárov:

  1. ten zeleno-žltý vyzerá vážne super :-)
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A odstíny mají fakt moc krásné :)
    P.S. Ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)
    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná recenzia, ten oranžový a zlato hnedý sa mi veľmi páčia, cena je super, asi ich pôjdem kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Napis o Mavala, prosim :) Mam od nich 3 veci a vsechny miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jasnačka myslím, že tak v piatok sobotu to tu bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dnes som si kupila prvy H&M lak, prave Coral Rose, som zvedava :-)

    OdpovedaťOdstrániť