pondelok 16. júla 2012

ESSENCE Masky

ESSENCE Masky





Masky ESSENCE sú v každej DM-ke a máte možnosť výberu. Ja osobne ich mám veľmi rada a vždy , keď vidím nejakú novinku, tak ju letím vyskúšať. Tieto týždne som vyskúšala tri masky. Dve z nich proti vyrážkam, jednu na hydratáciu. Ako dopadli?







MY SKIN HĹBKOVÁ HYDRATAČNÁ PAPIEROVÁ MASKA. Túto masku som vyskúšala úplne prvú. Vždy som chcela vyskúšať takúto predstrihnutú papierovú masku. Videla som nejaké japonské ale tie som sa bála objednať z netu, že čo to so mnou spraví. Keď som videla ESSENCE a ešte za takú skvelú cenu tak som do toho šla. Na zadnej strane je popis čo by maska mala urobiť: dodá pleti stratenú vlhkosť, účinné látky obohatené o výťažok z uhorky zanechajú pleť nádherne sviežu a žiarivú. Mala by sa aplikovať na vyčistenú pleť na 10 až 15 minút.

Celá maska bola obalená v takej slizavej hmote. Hmoty bolo dosť celú som ju po otvorení ešte raz namočila a ostalo mi ešte trochu. To som využila na krk a dekolt. Musím povedať, že hmota mala veľmi príjemnú konzistenciu bola taká skoro priesvitná a krásne voňala. Ale nie po uhorkách. Vykrojená bola dobre a myslím, že sadne naozaj každému typu tváre. Po použití som pleť mala naozaj vyživenú nebolo treba použiť krém. Rozžiarená podľa mňa až tak nebola. Celkové hodnotenie podľa mňa (nemusí sadnúť každému) : Túto masku by som si už druhýkrát nekúpila, pretože mám rovnakú pleť aj po použití pílingu, o ktorom vám idem napísať, a myslím si , že píling výjde lacnejšie. Ale raz za čas je to príjemná zmena. 





 PURE SKIN MASKA NA T - ZÓNU. Druhá zakúpená maska a zároveň aj druhá papierová maska. Materiál, z ktorého je maska vyrobená je rovnaky ako u prvej. Táto maska s obsahom tea tree olejom sľubuje účinné ošetrenie T- zóny. Má sa taktiež nanášať na očistenú pleť na 10 až 15 minút. 






V tejto maske bolo takisto dostatok slizu. Takže som ho použila aj na celú tvár. S vôňou je to už trošku horšie - podľa mňa smrdí. Ale dalo sa to zvládnuť. Keď som písala o trojuholníčkoch z tejto značky, priala som si, aby boli predĺžené na celé čelo. T - čko sa pohodlne zmestí na celý nos a aj čelo. Po použití som však bola sklamaná. Vôbec nebolo vidieť také markantné rozdiely ako u trojuholníčkov. Vyrážky boli na svojom mieste bez pohnutia a zmeny. Jediná zmena bolo zmatnené čelo. Ale to viem dosiahnúť aj ináč. Toto by bolo veľmi drahé zmatňovanie. Bohužiaľ tejto maske musím povedať nie !






PURE SKIN HREJIVÁ MASKA PROTI VYRÁŽKAM. Posledná zakúpená maska. Táto už nieje papierová ale aj tak sa dobre používala na fotke je len jeden sáčok ale v balení sú 2. Je samohrejivá a mala by sa používať raz do týždňa po dobu 60 sekúnd. Samohrejivý účinok sa aktivuje vodou. Odstraňuje prebytočný kožný maz a mala by zabrániť vzniku nových vyrážok.









Masku som vyskúšala aj na tvár a aj na chrbát. A u mňa platí pravidlo, čo mi nefunguje na tvári to funguje na chrbte. A to platí aj tu! Na tvári nič moc výsledky. Ako stiahnuté póry a zmatnená pleť boli ale vyrážky sa nezmenšili ani nezmizli. No na chrbte to bolo o inom. Niektoré vyrážky zmizli a väčšina sa zmenšila. Pred použitím tiež treba vyčistiť pleť a nechať pokožku vlhkú až mokrú. Po nanesení budete cítiť veľmi príjemný hrejivý účinok. Nijako mi nesmrdí ale asi ani nevonia. Konzistencia je gélová a dobre sa nanáša. Môj verdikt je taký, že ak túto masku ešte niekde uvidím rozhodne si ju kúpim. Oplatí sa mi to najmä kvôli chrbtu, ktorý je po nej viditeľne lepší a krajší!




Čo vy a masky od ESSENCE? 
Skúsili ste už nejakú papierovú masku?
Zaujali vás tieto? 

2 komentáre:

  1. s tou poslednou som bola spokojna aj ja, zvysok som nevyskusala..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prva papierova velke sklamanie - po naneseni postipavanie (toto iste mala aj moja kamaratka, pritom mame plet kazda uplne inu), po zlozeni ulepeny pocit

    OdpovedaťOdstrániť