utorok 7. augusta 2012

Silná vôľa pred obchodom

Silná vôľa pred obchodom




Rozhodla som sa, že využijem 50% zľavy na laky z essence. Ale keď som došla do DM-ky bola som sklamaná. Už tam nemali nič použiteľné. Už som bola na odchode a uvidela som veľkú tabuľku 50% na ALVERDE. A teraz v hlave zmätok. Mám si to kúpiť a porušiť svoje predsavzatie? Čo ak to tu nechám do 15-tého a stane sa to isté čo s essence? Silná vôľa ma asi počkala pred obchodom. Asi vidíte moju odpoveď :)....Ok predsavzatie mi nevydržalo. Al ospravedlňujem si to tým, že tieto veci som fakt potrebovala. Takže je to OK. HAHA! No nevadí možno budem mať pevnú vôľu inokedy. čo najbližšie vám napíšem o mojich dojmoch. 
PS: Fialový štetček na obočie a linky bude pre vás, pretože s DEWY chystáme giveaway. Už sa nato pripravujeme. Vidíte, ako na vás myslíme?

9 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Nevieme zatiaľ , kedy presne bude ale budeme sa snažiť čo najskôr:)

      Odstrániť
  2. ja som dnes isla do DM kvoli zlacnenym lakom od Essence a tiez som s hrozou kukala, co za farby tam ostali :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nie na laky ako farby ale ostali tam už len polozaschnuté až zaschnuté a to ako ani keby stál jeden 20 centov nie ďakujem.

      Odstrániť
  3. tak ale aspoň si si urobila radosť inými vecičkami :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, pozývam ťa na môj nový blog :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. štetce od essence by som chcela skúsiť, len sakra u nás v obchode ich nikdy nemajú keď ja prídem!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Presne takto to skončí aj so mnou, keď sa idem "iba pozrieť" :D

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nuž ja sa pozerám a odolám hlavne ak viem o stave mojej peňaženky :D

    OdpovedaťOdstrániť