štvrtok 6. septembra 2012

Alverde

Alverde 


Je to nemecká prírodná kozmetika. Okolo stojanu s touto kozmetikou som chodila dosť často. Vždy mi niečo padlo do oka a našla som si dôvod prečo to nechcieť. No keďže majú teraz 50% výpredaj v DM (v PB stále) tak som si zakúpila pár produktov. Testovala som ich dlhšie a za všeliakých podmienok.



Mám celkom rozdielne pocity z tejto značky. Má svoje plusy aj mínusy a neviem, čo prevažuje. Najväčším mínusom je pre mňa smrad! Táto kozmetika nechutne smrdí. Je to taký hašlerkový smrad samizdá. Sestre sa celkom páči ale aj nemôžem nosiť korektor od nich pod nos alebo rúž (s týmto smradom) si nikdy nekúpim.
Plus je, že je to prírodná kozmetika a nejako mi nedráždi pokožku. A k jednotlivým produktom:


Mascara ALL IN ONE - Túto špirálu som si kúpila pravdupovediac z núdze. Moja mi dochádzala a nemala som prachy na nové balenie a tak som zobrala túto. Stála okolo 3€. Zaujala ma hlavne štetčekom. Chcela som vyskúšať takýto zatočený. Problém je v tom, že hmota tej špirály je celá na dve veci. Riasy absolútne neobalí nezahustí ani nepredĺži. Nespraví s nimi nič. Skúsila som štetček dať do inej špirály a výsledok bol perfektný! Riasy natočené zvýraznené a predĺžené. Takže ak máte doma špirály,ktoré majú skvelý obsah len štetček nanič kupujte. Inak kúpu tejto špirály absolútne neodporúčam. A maximálne smrdí.



Sada korektorov je vec, ktorú som si už dlho chcela kúpiť. Tieto majú takú konzistenciu ako gélová linka. Dobre sa nanášajú aj prstom. Kryjú celkom schopne a dajú sa aj dobre rozotrieť dostratena. Problém je s výdržou. Tá nieje nič extra možno tri hodky? Takisto strašne smrdia takže na bradu ich nemôžem použiť. Inak zelený používam na červené vyrážky, telový na kruhy pod očami a ružový na rozjasnenie. Tieto korektory niesú až tak zlé ako špirála ale druhýkrát by som si ich nekúpila. Na obrázku sú postupne rúžový, telový, zelený.



Transparentný gél na obočie je ďalšia vec, čo som už dlhšie chcela. Na vrchu balenia je aj kefka, s ktorou sa veľmi dobre upraví tvar obočia a následne môžete špirálou naniesť gél. Obočie pekne učeše ale tiež nevydrží nejako dlho možno o pár hodín viac ako korektory. A ešte k tomu príšerne smrdí. Toto je môj druhý gél na obočie (prvý bol z avonu),  takže nemám s čím porovnávať. Svoju úlohu splní ale asi idem hľadať ďalej. Odradzuje ma hlavne smrad.




Očný tieň odtieň 09 nude rose som si kúpila ako rozjasňovač pod obočie a ako základ pod ostatné tiene. Svoju úlohu si plní skvele. Leskne sa keď na neho dopadá slnko a veľmi sa mi páči. Podľa toho ako dopadá na neho svetlo je strieborno-ružovo-zlatý. Tento tieň až tak necítiť,takže ho bežne nosím. Aj keď si ho dám skoro ku každému líčeniu vôbec nevidno, že by sa míňal. Tento tieň by som mohla celkom odporučiť, pretože vydrží dlho a je proste fajn.



Krém na nechty a nechtovú kožičku som zobrala tak navyše. Keďže som si v lete často lakovala nechty niečo to na nich zanechalo. Boli hnusné ako keby ošmirgľované. Má to byť marhuľový/broskyňový (neviem stratila som nálepku a po nemecky moc neviem) krém. Vôňu má celkom zaujímavú. Neviem či zrovna prírodnú. Nanesiem ho trochu na odlakovaný necht a trošku premasírujem. Výsledok sú krásne, zdravo vyzerajúce, lesklé nechty. Z tohto produktu som nadšená najviac. Konzistencia je hustejšia ako telové maslá ale dobre sa rozotiera a veľa sa ho nemíňa. Tento produktsi asi kúpim znova alebo si ho kúpim ak ho ešte uvidím v zľave lebo s mojimi nechtami robí zázraky. Odporúčam všetkými desiatimi.


Keby Alverde tak nesmrdela kľudne nakupujem ďalej. Chcela som vyskúšať minerálnu lícenku. Ale smrad ma odohnal k iným regálom a značkám.

Čo vy a Alverde?
Máte niečo doma?
Chystáte sa vyskúšať zľavy?

7 komentárov:

  1. Haslerkovy smrad :D Diky za post, vzdycky me ty jejich sminky zajimaly. Nic od nich nemam, a popravde po tomhle tvym postu moc ani nemam chut je zkouset :)) I kdyz teda ciry gel na oboci by se mi hodil

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si od nich občas zvyknem kupovať púder (nie práškový, ale tuhý). Svoju úlohu splnil vždy celkom dobre, a tiež mal svoju charakteristickú vôňu. Ale mne práveže tá vôňa vôbec nevadí. Podľa mňa to cítiť len keď očucháš púder, ale na tvári sa tá vôňa stratí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som mala tiez tien od alverde a bola som s nim spokojna, tiez som ho pouzivala aj ako rozjasnovac, ocny tien...tak sa mi mari, ze to bol velmi podobny odtie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Haľserkový smrad je super prirovnanie :D ale fuuuj. Ale ten posledný krémik na nechty ma zaujal, ten asi vyskúšam , ďakujem za tip , lebo tiež patrím ku zvedavej skupinke, ktorá vždy obchádzala regál s toutou značkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. NEviem k čomu inému sa to dá prirovnať. Aj sestry som sa pýtala že ako jej to vonia a ona povedala ako hašlerky. Tak je to tu! Je to také malé ponaučnie, že keď niečo obíjdeš milionkrát milionty prvý to dobré nebude.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja mám tiež ten krémik a je skvelý,navyše vyzerá na zjedenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to fakt ten krém na nechtovú koštičku pomáha celým nechtom, ja že len na tú kožtičku sa to má dávať, vidíš musím skúsiť, ja si nechty občas leštím a mám pocit ako by im to akoby zbrusovanie a ztenšovanie škodilo, inak prečo tá alverde kozmetika tak smrdí a má tak škaredé obaly nepochopím..to asi preto aby už obal a vôňa zachránili prípadných kupujúcich pred omylom ?:D

    OdpovedaťOdstrániť