piatok 14. septembra 2012

Čo si dávam na vlasy?

Čo si dávam na vlasy?


Dneska sa mi nič nechce a nič nemusím. Konečne niesom v robote ! S Dewy ideme von aj s ostatnými kámoškami. M má narodky a aj moje sa idú oslavovať. Dvojitá oslava to bude super! Tešíms a čo mi vymyslia a celkom sa bojím.
Ok ale k recenzií. 


SYOSS COLOR &VOLUME SHAMPOO  som si kúpila ako taký pokus. Šampóny SYOSS ma nikdy nejako nelákali. Sestra si kúpila nejaký, keď boli úplna novinka ale raz som si s ním umyla vlasy a už som nato radšej kašlala. Keď vyšli na trh s novinkou bez silikónov, parabénov a parafínov celkom ma to zaujalo. Etiketa sľubuje, že šampón intenzívne ošetrí farbu , zväčší objem, chráni farbu pred vyblednutím, dodá vlasom lesk a nezaťažuje.O silikónoch ste si mohli prečítať už na X blogoch. Takže iba zhrniem : silikóny obalia vaše vlasy a neprepustia k ním vodu. Ak niesu vodou rozpustné ostávajú na vlasoch a vrstvia sa. Pre ženy, čo majú krepovité vlasy je to super riešenie ale ja mám jemné vlasy, ktoré rýchlo spľasnú. Tak som išla do toho. Treba mi ho väčšie množstvo ale vytvorí veľa hustej peny. To ja rada. Vlasy mám po ňom úplne čisté. Normálne cítim ako mi vrždia pomedzi prsty.  Môžem použiť aj masku, ktorú som nemohla používať, lebo by mi spľasli vlasy ešte v ten deň. Tri dni mám vlasy úplne v pohode. Farbu síce moc neochráni ale čo narobím, keď mám ryšavú na striedačku s červenou. Vlasy vôbec nezaťažuje,  čo je u mňa veľmi žiadané. Jediné, čo mi trošku vadí je vôňa. Neviem ju popísať. Trošku sa mi podobá na žihľavový šampón ale nie úplne. Na tú som si zvykla a veľmi rada ho používam. Balenie je super priesvitné, takže vidím koľko šampónu mi ostáva. Keby nemám ešte dva tri šampóny, ktoré by som chcela vyskúšať vyhliadnuté kľudne pri ňom ostanem. 500ml Stojí do 5 eur. Za málo peňazí veľa muziky. Aj keď jeden kaderník mi povedal, že je to najväčší šht, čo vám zničí vlasy, že je to samá chémia. 

Ak by niekoho zaujímalo zloženie


šampón

maska


ELSEVE ARGININE RESIST X 3 maska sľubuje, že koncentrované sérum poskytne slabým vlasom intenzívnu a hĺbkovú výživu. Vlasy budú teda odolnejšie, silnejšie a nebudú sa lámať. Po takej obrovskej reklamnej kampani by som čakala, že si dám masku raz a vlasy mi budu žiariť do diaľky. Ale opak je pravdou. Iba mi zaťaží vlasy a nespraví nič. Vôbec sa mi nezlepšili vlasy. Zdalo sa mi, že sú iba zaťažené. Padajú mi stále. Ani končeky mi to nejako nezlepšilo.Vôbec to nieje maska pre mňa. Konzistenciu má ako riedkejší krém. A celkom sladko a umelo vonia. Neviem, čo by som viac k tejto maske mohla napísať, som nespokojná a neodporúčam.



Používate niektorý z týchto produktov ?
Aký máte názor na SYOSS? 

3 komentáre:

  1. ja som prave v testovacej dobe stou maskou, tak uvidim ako dopadne u mna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nad maskou jsem uvažovala, ale nakonec volila tu péči, protože obecně masky od L´Orealu moc nemusím, ani ty z profi řady, přijde mi, že nic úžasného nedělají ... ale ta péče je povedená, minimálně ta růžová, u arginine zatím nevím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň so sa na vlastnej koži presvedčila, že masky L´Oreal nie.

      Odstrániť