nedeľa 23. septembra 2012

Real Techniques Brushes

Part 1 oči







Štetce som si objednala z americkej stránky iherb.com. Stránku som mala odporučenú ( našťastie). Vyzerá strašne, ťažko sa tam orientuje ale ak viete čo hľadáte tam to nájdete a za celkom dobrý peniaz. Majú tam aj zľavy. Ak niekto použije kód QOB522 dostane zľavu 5 doláčov na objednávku do 50 a 10 doláčov za objendávku nad 50. Poštovné je myslím 6 doláčov. Keď mi došli štetce bola som megašťastná! Prvá vec, ktorú musím napísať, že sú neuveriteľne hebké. Úplní hebkouni :*! Hladkám sa s nimi pri maľovaní. Sú vyrobené z taklonu. Takže žiadné zvieratko.  Druhá vec, ktorá ma trošku sklamala bolo, že z nich trošku trčali štetinky. Tie som vytiahla a odvtedy nič nevypadlo. Takže v pohode. Všetky štetce majú svetlejší vrch. Pekne to vyzerá, keď si dávate farebné tiene, tak sa to farbí spolu s nimi. Na každom štetci je napísané Real techniques by Samanta Chapman a z druhej strany načo by sa mal štetec používať. To sa mi moc nepodarilo pofotiť.




Deluxe crease brush -  Tento štetec rada používam na podkladovú farbu na celé viečko alebo na rozotretie prechodov medzi farbami. Je najväčší zo všetkých a ja mám málo miesta medzi mihalnicami a obočím. Preto som sa bála, či ho vôbec využijem. Ale teraz je jeden z najpoužívanejších. Dá sa s ním aj celkom fajn kontúrovať.



Base shadow brush - Používam ho na pohyblivú časť viečka ale dá sa použiť takisto na podkladovú farbu. Ako tak sa dá použiť na vykreslenie tvaru oka. Je placatý a  preto sa používa veľmi dobre aj na nanášanie gélových tieňov. 




Accent brush - S týmto štetčekom mám menší problém maľovať sa.  Zo začiatku bol príliš tvrdý a ťažko sa mi s tím robilo. Teraz je trošku mäkší a používam ho hlavne na spodnú linku. Vykresliť s ním tvar oka ešte neviem ale plánujem to zlepšiť. Sľubujem :) Dá sa použiť aj na zvýrazňovanie alebo rozotieranie tieňu. 





Pixel point eyeliner brush - Štetček na linku používam prekvapujúco na linky. Veľmi dobre sa používa aj na gélové linky! Ľahko sa s ním maľuje asi každá linka aj spodná. Nieje vôbec tvrdý na oku.




Brow brush - Štetec na obočie je taký priemerný. Je hrubší ako essence ale keby bol na kúpu samostatne asi dám prednosť essence. Nieže by bol zlý ale na štetec na obočie si zrovna nepotrpím. Pekne sa s ním nanáša farba aj dobre vykreslí obočie. No dobre malé plus je, že keď kreslíte obočie tak vám ho aj trochu upraví do požadovaného tvaru bez kefky.





Stojanček, taštička na štetce sa mi moc páči lebo je multivyužiteľná. Dá sa dať na polku a týmto patentom prichytiť a máte stojan alebo zavrieť na suchý zips a máte tašku. Je tam aj miesto na ďalšie štetce, čo je super lebo ich mám aspoň všetky pokope. 


1. Balenie 2. zavretá taštička 3. stojanček 4. balenie zo zadu

 Musím povedať pravdu, že keby idem do drogérie a vidím tam štetce zabalené v tom plaste tak si to asi nekúpim. Vôbec sa mi nepáči. 






Zadarmo som dostala strúhato od stránky. 

Na záver by som povedala, že štetce sa mi veľmi páčia a som spokojná. Niekomu môže prísť cena veľa ale ja som to prepočítala a jeden štetec  vás vychádza na 2,50 €! Čo je lepšie ako essece! Takže sa naozaj oplatia. Sú kvalitné a dobre sa d nimi robí. 

Aké štetce používate vy?
Zaujali vás štetce RT?

1 komentár: