nedeľa 30. septembra 2012

Real techniques Brushes

Part 2 tvár






Musím napísať to, čo som zabudla napísať v prvom článku. A to je, že po umývaní mi nevypadli žiadne štetinky a schnú sa rýchlejšie ako ostatné štetce. Nikdy som si nejako nekontúrovala tvár. Vždy mi stačilo prepudrovať a išla som. Ale teraz sa rada vyhrám so všetkými štetčekmi  a verím, že to niesu moje posledné štetce na tvár od RT.






Expert face brush - Nepoužívam make up a neviem prečo som si kúpila tento štetec. Ale keď už ho mám, tak mu hľadám využitie. Používam ho na BB cream. Nikdy sa mi nepáčilo, že by som si mala make up nanášať štetcom. Bola to podľa mňa zbytočnosť. Ale teraz vidím aj na sebe rozdiel. S týmto štetcom sa dá veľmi pekne naniesť make up a nevyzeráte ako maska. Dá sa krásne zapracovať do pokožky a rozotrieť dostratena. Na BB ho odporučujem. Má kratšie štetiny a je pekne zaoblený. Myslím, že je najhebkejší zo všetkých.







Setting brush - Menší štetec, ktorý milujem na zvýrazňovanie. Používam ho pod obočie ale aj nad lícenku. Je menší a tak sa dá veľmi dobre použiť. Má skvele zastrihnutý vrch a je sploštený, takže sa nemusíte báť neprirodzeného vzhľadu. Myslím, že tento štetec nieje must have zo štetcov ale aj tak som rada, že ho mám, lebo sa mi s ním dobre robí a rada s ním aj blendím lícenku a highlighter alebo očné tiene. 










Kabuki brush - Kvôli tomuto tu som robila takúto objednávku! Veľmi som chcela nejaký štetec na lícenku a bronzer. Hľadala som na nete a našla som tento krásny dva v jednom. Zavretý sa používa na lícenku. Veľmi dobre sa mi s ním robí a nenanáša príliš veľa farby. Takže nemusíte sa báť, že budete vyzerať ako Marfuša. Keď ho otvoríte dá sa použiť na kontúrovanie. To som moc neskúšala. Iba s hnedým tieňom a nevyzeralo to zle. Som s ním veľmi spokojná a keby si mám vybrať ktorý zo štetcov si kúpim tak by to bol tento. Jediné čo mi trošku vadí je to, že vidno lepidlo(spodná foto). Ale nemá to vplyv na používanie, takže mu to môžem odpustiť.







Ktorý zo štetcov by ste si vybrali vy?

6 komentárov:

  1. Kabuki :)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. s týmito štetcami nemám skúsenosti ale určite v budúcnosti skúsim hlavne nejaký ten púdrovy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kabuki štetce mam rada, mam od Elfu a som spokojna, no chystam sa popozerať po RT :) Ale ešte neviem ake :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tisko zavidim a myslim, ze ich surne potrebujem:D

    OdpovedaťOdstrániť