piatok 26. októbra 2012

Trochu kreativity nezaškodí

Trochu kreativity nezaškodí 






Dnešný článok bude trošku piatkový. Bude o darčeku, ktorý sme vymysleli pre našu supersuprácku kamarátku. Nič sa jej nedá kúpiť, kozmetika a oblečko nieje zrovna jej štýl. A tak sme sa rozhodli niečo urobiť. Ja osobne milujem vyrobené veci. Viem, že sa na tom človek natrápi a asi by to nerobil pre niekoho, koho nemá rád. Navyše chcela by som vám napísať, že už čoskoro sa môžete tešiť na zmeny na blogu a uvidíme čo ešte :) Hlavne stay tuned!






Stačí mať len veľký rámik, nejaké papiere, fotky, ozdoby a pár šikovných rúk(neboli moje :D) a výjde vám z toho celkom pekný darček .



Plus už mám nový storage box na kozmetiku. Keď som začala s blogom mala Jednu poličku na krémy, kozmetiku, vlasy. Teraz mám dva storage boxy a tri poličky :D Ale všetko používam sľubujem !

Potešte ma a napíšte mi o vašej úchylke. Čoho máte doma strašne veľa a viete, že to nestihnete minúť ale aj tak to nakupujete?

9 komentárov:

  1. Moc krásné a milé. Dárečky na kterých si dá člověk záležet vždycky nejvíc potěší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Darček krásny, ale oči neviem odtrhnúť od tých boxov ♥ Kde si ich prosím ťa kúpila? Vďaka za odpoveď. A k tým úchylkám- ja som maniak na laky na nechty. Okrem iného. A kedže za posledné dni som si kúpila 11 nových, rozhodla som sa ich preriediť a darovať kamarátkam, neterke a tak. Ešte mi ostalo asi 60,ale to už nemám srdce ich dať preč :D Daľšia úchylka sú balzamy na vlasy, očné tiene a hlavne rúže :D Ale na druhej strane, aspoň baby okolo mňa nemíňajú peniaze na tieto veci, vždy sa im dačo ujde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kúpila som ich v JYSK. Veci do kúpeľne. 60 lakov ti ostalo??? Tak okej niesom na tom až tak zle :)))) Díkes potešila si ma! A aj odomňa sestry hlavne dostávajú vecičky, keď už sa mi nepáčia:D:D

      Odstrániť
  3. U mě je to jednoduché - nakupuju příliš moc všeho:)) Hlavně make-up a boty :( Jsi šikulka!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie mašličky mam aj ja, spravila som si z nich naušnice :)

    http://ilovesimplyfashion.blogspot.sk/2012/10/ako-malo-staci-k-detskej-radosti.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý nápad! Musím vyskúšať. Mám plán skúsiť robiť handmade veci doma ale nikdy sa k tomu neprinútim:(

      Odstrániť
  5. :)))) šikovná
    a nominovala som ťa
    klikni
    Petush

    OdpovedaťOdstrániť