streda 14. novembra 2012

Farebné sklamanie

Farebné sklamanie





Skúste si tipnúť, ktorý z nich? Kto tipoval Ten vľavo mal pravdu. Mavala je dnes iba na porovnanie. Tento lak som si už dlhšie pozerala v DM-ke. Leskol sa všetkými farbami. Fialový podklad a oranžovo-zeleno-zlato - neviem aké odlesky. Už som si ho predstavovala na rukách. Odrádzalo ma  ale to , že za 4,5 ml zaplatím okolo 4 eur. Keď mali na neho nejakú zľavu tak nebolo o čom a brala som ho. Ale doma prišlo rozčarovanie. Hovorím o MAX FACTOR mini nail polish odtieň 45 Fantasy Free.

 
Tu som sa snažila zachytiť trblietky všeliaké.



Kozistencia je taká redšia. Po prvej vrstve ho skoro ani nevidno. Iba taký fialový odlesk. Po druhej vrstve som vedela, že je to naničhodník. Mám pravidlo, že ak lak potrebuje viac ako dve vrstvy je nanič. A tomuto nepomohla ani tretia na dokonalé prekrytie. Pripomenulo mi to také tie detské laky, ktoré máte v sadách vždy, že rúžový, fialový a strieborný alebo zlatý. 





Tu je pre porovnanie : na prostredníku mám mavalu a na ostatných Max Factor.

Výdrž je tiež nie moc dobrá, do večera som mala na vrchoch nechtu ho mierne olúpaný. Ale nič , čo by bolo viditeľné z normálnej vzdialenosti. Potom sa už ďalej nelúpal a vydržal v tokom použiteľnom stave aj tri dni.

Verdikt? No tak tento lak si už nikdy nekúpim.  Teda nemyslím to tak, že na Max Factor som zanevrela ale myslím tento konkrétný odtieň. 

Máte vy nejaký lak od Max factor?
Ste s ním spokojné?
Páči sa vám farba tohoto?

5 komentárov:

  1. mam. z rovnakej kolekcie, akorat iny odtien a kryje perfektne a vydrzi tyzden. je dolezite necht pred lakovanim pripravit a pouzit base coat a top coat.
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevlastním žiaden od MF,no na tvoje fotky zíram s otvorenými ústami. Taká značka a takýto produkt? :O no niečo otras!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. škoda vyzerajú inač veľmi dobre! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. On je ten MF efektový, tzn. že bez podkladového tmavého laku je to na nic. Já třeba po tomto toužím, ale v ČR ho nemůžu sehnat :((

    OdpovedaťOdstrániť