pondelok 7. januára 2013

Make up Rimmel

Make up + báza Rimmel


Ahojte!
Dneska to bude o make upe od Rimmel. Kúpila som ho v akcií za 9,9€ spolu s bázou. Vždy som písala, že make upy nepoužívam. Doma som mala jeden pre prípad fotenia alebo tak nejak a ani neviem prečo chytila ma mánia a doma mám 4. Toto je jeden z nich. Na začiatok musím prehlásiť, že make upy až tak nepotrebujem, preto mi prídu lepšie BB, ktoré niesu až také ťažké na pokožke. 

Takto vyzerám úplne bez make upu. 


Na začiatok vám napíšem o bází pod make up Rimmel fix&perfect pro . Táto báza je podľa mňa lepšia časť balíka. Je silikónová ale nevadí mi to absolútne, pretože také bázy podla mňa majú byť. Konzistenciu má ako obyčajný krém. Dokonca má bielu farbu, čo ma pri bázi trošku prekvapilo.  Má rozjasňovať, zmatňovať , chrániť, vyhladzovať. Ešte jedna funkcia, ktorá neviem čo znamená (resurface=zbrúsiť?). Podľa mňa naozaj chráni a rozjasňuje a zmatňuje. Je naozaj skvelá na zimu pre baby so suchšou pokožkou. Keď si ju dám mám hneď krajšiu a lepšiu pleť. Dokonca mám pocit, že neni ani taká suchá ako začala byť. Pred mrazom chráni naozaj super. Make up na nej drží ako pribitý. Dokonca keď sa mi minie make up. Tak si asi kúpim len túto bázu a ráno ju budem používať ako krém. To, že je taká skvelá mi potvrdila aj sestra. Keď som ju maľovala na Silvestra, dala som jej bázu do ruky nech si ju natrie normálne rukami ako krém. Smiala sa mi že báza na make up no sranda. Ale keď som jej podala zrkadlo a videla zmenu opýtala sa ma čo to stojí a ide si ju kúpiť. 



Tu som po použité aj bázy aj make upu. (sorry ja som sa nevedela prestať smiať)



Ďalší pán na holenie je make up Rimmel Match Perfection odtieň 100 Ivory. Má redšiu konzistenciu a dobre sa mi s ním robí. Na nanášanie používam expert face brush od RT. Dá sa krásne rozotrieť dostratena  a nepôsobí ako maska. Jediné, čo mne vadí je môj pocit, že je na pokožke jednoducho strašne ťažký oproti BB krémom. Oproti normálnym make upom je to jeden z tých ľahších. Vonia absolútne božsky ako kvety. Páči sa mi aj farba, ktorá perfektne ladí s mojou farbou pokožky. Neviem, či sa dá vrstviť, lebo to by už na mňa bolo priveľa. Krásne rozjasňuje pokožku, a keď na čelo použijem púder v pohode ho môžem mať celý deň. Výdrž je skvelá. S bázou sa z tváre ani nepohne. Mala som ho na diskotékach celodennom behaní po nákupoch a všetko zvládol. Odporúčam !




Aby som to zhrnula báza ma prekvapila a potešila. Make up taktiež ale ten už druhýkrát asi mať nebudem. Stačia mi aj BB, ktoré niesu až také ťažké na tvári. 


EDIT : po vyskúšaní iných make upov môžem povedať, že toto je jeden z tých ľahších :)


Preferujete Make upy či BB Krémy?
Skúšali ste tento?



12 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No mali ju v DM-ku a možno ju majú ešte v 101 to neviem. Ja som to kúpila v 101.

      Odstrániť
    2. Super, ďakujem :) ináč máš pekný blog, dávam follow, dúfam že oplatíš :)
      http://ourpinkhell.blogspot.sk/

      Odstrániť
  2. na tento make-up počuť samé chvály. aj s bzou. prostre raz musím vyskúšať. Lou ho dsokonca porovnávala s chanellom!! a to už je niečo ;)
    inač si veľmi pekná i bez make-upu ;) fešanda úplne :))♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekná recenzia a ja som si doteraz myslela, že báza tss na čo by mi to bolo :D ale fakt sa to oplatí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno oplatí sa ti. Aj ja mám doma pár vzoriek báz pod make up nepoužitých a myslela som si, že je to nanič. Ale toto je dosť dobrá báza.

      Odstrániť
  4. Pekná recenzia,nad tou bázou rozmýšľam už dlhšie...Asi ju pôjdem teda pohladať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Neviem, či sa dá vyskúšať alebo sú vzorky ale isto vyskúšaj.

      Odstrániť
  5. je to super akcia, len u nas su uz strasne vypredane:(
    inak aj by ta zaujimalo aka je naj naj spirala tak recenziu najdes tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/zazrak-s-fleur-de-sante.htm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás som bola pozrieť a je to ešte aj v DM aj 101 asi musíš ísť do menšieho mestečka.

      Odstrániť