streda 27. februára 2013

Keď výzor predáva

Rimmel Glam´s Eyes HD odtieň -  005 English Rose


Tieto tiene som si kúpila v akcií za nejakých 2,99€( niesom si istá). Bola som rada, že sú v akcií lebo som ich chcela dlho vyskášať. Prečo? Kvôli tomu super baleniu. Vlajočka s korunou sa mi strašne páčila. Brala som tiene, ktoré som si myslela, že využijem.



Kombinácia farieb je veľmi pekná. Ale kameň úrazu je v nanášaní. Ako ste si všimli aplikátor je špinavý a to znamená, že ich nanášam aplikátorom. Pretože nemám také piďavé štetce, ktoré by sa mi zmestili do medzierok na tieň. Keď  už sa to snažíte naniesť musíte počítať s tým, že sa budú tie tiene tak trochu lúpať. Jednoducho ako keby odlupnete šupku alebo ako iná by som vám to vysvetlila. Tak budete mať viac tieňu ako potrebujete a pri pokuse rozmazať ich vám vždy kúsok spadne. 


Majú mäkkú konzistenciu a celkom sa mi páčila ale strašne práši. Výdrž tieňov nič moc bez bázy po 2 hodinách budete mať na očiach len zliaté čiarky a po 4 iba pozlátka bez farby. Báza tomu výrazne pomôže a pekné vám vydržia aj 4 hodiny. 


Odtiene sú 4 ale jeden som zabudla, takže je na samostatnej fotke. Tiene nie sú takto pigmentované. Prechádzala som nimi viackrát. Tiene si nechávam kvôli tej peknej ružovej, ktorú používam na rozjasnenie. Keby tam nebola tá, dávno by už pakovali do koša. Chcela som si kúpiť aj iné odtiene a som rada, že som odolala. Tieto tiene už nikdy viac.

Aké máte s nimi skúsenosti vy?
Čo si myslíte o drogérkových tieňoch?
Máte nejaký typ na skvelé drogérkové tiene?

3 komentáre:

  1. Mam aj tieto a este take ruzovo fialovo biele, tie su lepsie pigmentovane tieto skoro nevidno0... A tiez sa mi nepaci ten mini priestor na nanasanie...

    OdpovedaťOdstrániť