nedeľa 24. februára 2013

Nemám normálnu pleť

Mandľový krém Galenica


Príjemnú nedeľu všetkým ! Keď si pozriete moje príspevky ohľadne krémov na tvár zistíte, že žiadny okrem ružového garnieru mi nevyhovoval.


Chcela som vyskúšať tento druhý mandľový krém, pretože neobsahuje silikóny a je slovenský! Kúpila som ho v Tete a rozhodovala som sa medzi týmto a FYTO myslím? Opýtala som sa, ktorý sa kupuje viac a ona povedala tento. Tak bolo rozhodnuté. 


Potom doma začal boj. Začala som si ho natierať ráno aj večer. Ako prvá nastúpila krupica. Hneď v závese boli vyrážky. Chcela som ho vyhodiť a vrátiť sa ku garnieru ale maminka mi povedala, nech ešte vydržím. Tak som to trpela po týždni všetko prešlo a moja pokožka bola v pohode. Bola som celkom prekvapená. Spokojne som si ho používala. Jasné sem-tam nejaká vyrážka ale to som bola schopná vydržať, veď vyživoval. Ale asi po dvoch týždňoch som sa budila s vysušenou tvárou. Štípalo ma to strašne, ako keby som mala tvár o číslo menšiu. Ale používala som ho aj naďalej. Potom prišli väčšie vyrážky. Top boli šupinky suchej kože okolo nosa a úst. Vtedy som prestala. 


Konzistenciu má veľmi hutnú a mastnú. Musíte ho natierať o dosť skôr, ak si ho chcete dať pod make up. Výrobca uvádza, že mandľový olej má silné regeneračné účinky, zjemňuje, zvláčňuje, priaznivo pôsobí pri popraskaní a pri pravidelnom používaní obmedzuje tvorbu vrások.Vonia krásne ako všetky mandľové krémy. Ale ani to mu nepomohlo k tomu, aby som ho používala. 

Takže zase raz sklamanie. Mám kúpený Lavera krém a uvidíme, mi spraví tento. 
Používate nejaký z mandlových krémov?

8 komentárov:

  1. uf, toto je ale riadny "škodca" ;)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jediný krém ktorý každý deň používam je Nivea Baby :) A potom od Oriflame ktorý je htnejší, mastnejší a nádherne vonia :) kokosovo :)
    u mňa na blogu je Giveaway, môžeš sa zapojiť ak chceš :) onedlho končí :)
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juj, mne ja ťa až ľúto normálne, ako čítam tieto tvoje príspevky o krémoch na tvár :) si vytrpíš niečo, kým nájdeš fakt dobrý krémik pre teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ako garnier ružová je pre mňa top ale na zimu predsalen potrebujem čosi hutnejšie.

      Odstrániť
    2. vyskusaj krem ktory pouzivam ja od Yves Rocher. mam ho aj na blogu :)

      Odstrániť
  4. pre mna uplne nova znacka :)

    she was never before more independent Beauty Blog by she.is.the.one


    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som ho prave objavila u mamy v kupelni a kedze som si zabudla svoj nocny krem tak som ho zacala pouzivat, pouzivam ho skoro tyzden a som uplne NADSENA! perfektne vyzivuje, plet mam vypnutu, vyzivenu a hladku jako detska prdelka, dokonca mi vyhladil niektore vrasky. vobec ziadny problem, sice normalne pouzivam drazsie znacky ako napr. Lancome alebo H. Rubinstein, Clinique ale uvazujem ze si ho tiez kupim, pride mi ze robi lepsiu sluzbu ako tie drahe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám taký problém, že chvíľu je to fajn ale potom vyrážky, čierne bodky a šúpanie sa :(

      Odstrániť