štvrtok 21. marca 2013

Tereska už nieje jediná zmenená

Moje vlasy 



Moje vlasy predtým 


Takto sa teším z nového strihu!


Konečne som sa dala ostrihať. Vlasy som si pestovala na stužkovú po stužkovej som si ich dala skrátiť ale len o čosi a povedala si, že si nechám narásť krásne zdravé dlhé vlasy. Lenže háčik bol v tom, že boli zničené z predošlého farbenia. Nech som sa snažila ako chcela stále bolo vidno, že sú zničené. Používala som pre kúpaním olivový a kokosový olej ako zábal, počas kúpania kondicioner alebo masku, po kúpaní olejčeky. Jedného dňa som sa rozhodla, že chcem krátke vlasy. Chcela som sa dať ostrihať úplne na chalana ale kaderníčka ma mierne odhovorila, že nech vyskúšam najskôr toto a keď sa mi to bude páčiť, bude ma môcť ostrihať ešte na kratšie. 
 Momentálne som veľmi spokojná s novým strihom a som rada, že som sa nato odhodlala. Odporúčam každému, kto má patálie s vlasmi ostrihať ! Rozmýšľam o ešte kratšom strihu na leto.

7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. dojdi sa ukazat na zivo, jelito :D

      Odstrániť
    2. Urobím si veci do školy večer prídem :D Vlezem vetračkou a vyjem vám vašu chladničku :D

      Odstrániť
  2. super to mas :) ja som sa dala ostrihat asi pred mesiacom .. v podstate ma Tereska inspirovala, mala som take dlhe vlasy ako ona a teraz mam asi zas take dlho ako ona :D A kde si sa bola dat strihat? Zuzana z PB :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No takto na jar to všetky zhadzujeme :D:D:D:D V kaderníctve deane nad B2. Pri kruháči pod rozkvetom. Asi si dám zaplatiť za reklamu :D:D Ty sa kde dávaš strihať ?

      Odstrániť
    2. ja chodievam ku kamoske do Hypernovy :)

      Odstrániť