nedeľa 14. apríla 2013

Blue is new black !

Avon Shimmering sapphire, MUA Royal blue, Gosh 10




Modré linky podľa mňa patria k jari. Aj na leto sú super ale jar mi úplne evokujú. Momentálne ich mám tri a stále hľadám môj vysnívaný odtieň. Ten je niečo medzi royal blue a electric blue. Ak máte nejakú linku, ktorá je v tejto farbe dajte vedieť. 




Avon Super Shock odtieň Shimmering Sapphire - Značka Avon je pre väčšinu blogeriek niečo otravné so svojimi katalógmi. Ja sama robím avonlady a niekedy si nejakú hovadinku od nich kúpim. Niekedy nájdete produkt, ktorý chcete používať stále a niekedy chcete, aby sa čo najrýchlejšie minul. Túto linku mám už druhýkrát a príde mi super. No super ako super. Super pre začiatočníka. Prvýkrát som si ju objednala spolu so štetčekom avon. S ním sa aplikuje skvele super kĺže po viečku a dá sa krásne vykresliť línia oka.  Problém je však s pigmentovanosťou farby. Je strašne málo pigmentovaná. Musíte prechádzať po viečku viackrát, aby ste mali linku v požadovanej farbe ale aj tak nikdy nebude extra krikľavá a výrazná. Výdrž tiež nieje nič moc - okolo 4 hodín. Ale za vyskúšanie podľa mňa stojí. 





MUA odtieň Royal Blue - Táto linka je ešte z objednávky so zľavou 50% (ešte mám pár vecí)  a za 50 pencí je to naozaj výhodná kúpa. Je veľmi mäkká a dobre sa nanáša. Vôbec neškrie oko. Stačí jedna vrstva a máte linku. Presná až tak nebude, pretože by ste ju museli stráhať každého "pol oka" ale nositeľná bude. Čo mi však vadí je, že sa strašne odtláča. Výdrž je síce dobrá ale aj za tú cenu by som si ju jednoducho už druhýkrát nekúpila. 



Gosh odtieň číslo 10 - Toto je úplne náhodne kúpená linka. Vošla som do fann a pani predavačka mi ju ukázala, že je v zľave za 3€. Pozrela som sa na túto farbu a bolo rozhodnuté - bude moja. Je vodeodolná a to môžem len potvrdiť. Neodlíči ju dokonca ani ružová bioderma. Treba na ňu špeci odličovač. Ťažšie sa mi pracuje s štetčekom ale zvyknem si. Výdrž dokonalá. Keď zaschne nedá ju dole naozaj nič. Za mňa isto áno.



Všetky tri spolu : Avon, Mua, Gosh.

To je všetko o mojich modrých linkách. 
Používate ich vy? 
Máte nejakú svoju obľúbenkyňu vo farbách mimo čiernej?
Akú linku mi odporučíte?



8 komentárov:

  1. Krasne linky.. hlavne ta Gosh.. skoda, ze to s gelovkama ani tekutyma neumim.. nejradsi mam tuzku Supershock, neporadis mi prosim, jak ji orezat? vzdycky se mi ten hrot zlomi.. nepomaha ani mraznicka.. nemas na to jako avonlady nejakou fintu? :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj ja ju mám a mám rovnaký problém, vždy ju použijem odložím a zlomí sa. Ja ju strúham len pred použitím. :) Nič iné ti neviem pomôcť.

      Odstrániť
    2. Dekuju, jsem rada, ze to neni myma levyma rukama :o))

      Odstrániť
    3. Nie, tá ceruzka je nanič v tomto.

      Odstrániť
  2. modre licenie moc rada nemam, cize ani linky v tej farbe, no najviac ma zaujala ta gosh jednoznacne kvoli vydrzi:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá linka vydrží všetko nejaké zbytky mám na ruke ešte dneska.

      Odstrániť
  3. Mne je zase ta Avon linka strasna :/ Mam aj na blogu recenziu ...mne robi cmuhy , musela som ju dokreslovat ocnym tienom a pigmentaciu ma tiez slabucku, ja ked ju pouzijem tak jedine pod spodene mihlanice ale ako hlavna horna linka pre mna nepouzitelna

    OdpovedaťOdstrániť