štvrtok 18. apríla 2013

Suchá

Loréal Volume Million Lashes Luminizer for blue eyes








Ahoj !
Dnešná recenzia bude možno sklamaním pre fanušíčky Loréalu. Špirála bola zadarmo ku hocijakému produktu tejto značky. Ja som stavila na lak, ktorý zrecenzujem neskôr. 

Prvý raz som  bola z špirály nadšená. Krásne všetko natočila, oddelila a vytočila. . Druhý už nie. Začala Robiť žmolky. To naozaj neznášam. Teraz momentálne je suchšia, robí žmolky a opadáva mi pod oči. Nechápem prečo ale strašne rýchlo schne. Dá sa naniesť na oko ale celý deň vám tam nevydrží. Mala som ju v poslednej dobe dvakrát a dvakrát som mala v oku žmolok a slzila som. 

Mala by byť rozjasňujúca a je pre modré oči. Je to bežná čierna špirála a je v nej pár malých, modrých pigmentov. Na slnku to je vidieť ale pri bežnom nosení si to ledva všimnete. Dewy má modré oči a nijako si to nevšimla, len na tom slnku. 

Zhrniem to tak, že  špirála ma sklamala. Rovnako ako táto značka. Neviem, či ich chceli rozdať, lebo už sú staré alebo sú takéto všetky špirály ale za mňa rozhodne nie. 

Máte nejakú špirálu od loréal? 
Využívate takéto akcie?

9 komentárov:

  1. Ja mám túto špirálu, ale určenú pre hnedé oči a ja som s ňou veľmi spokojná, no ale asi máš pravdu s tým, že boli staré a chceli sa ich zbaviť,lebo aj jedna moja kamarátka mala s ňou tento problém,že ju mala suchú...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak možno keby bola tá špirála nová, tak celá recenzia vyzerá ináč. Ja píšem o tom , čo mám v rukách :)

      Odstrániť
  2. Ja sommala lash architect 4d a tiez mi strasne rychlo vyschla

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, článok som čítala už ráno, len som nestihla okomentovať, tak dobre , že si sa na fb pripomenula. Ja som takto asi pred rokom využila "skvelú akciu" nakúp za 450kč a získaš špirálu, tiež Loreal. Tak celá nadšená som hádzala veci za 450kč do košíka, špirála bola úplný odpad. Ale vážne. Ako som ju otvorila tak proste bolo tam veľa farby, ale bola taká zožmolkovaná, jednoducho totálne stará. Neviem koľko ležala v regále predtým, ale zopár rokov to veru bolo a bola som naozaj veľmi sklamaná. Aspoň mňa to teda totálne demotivuje k ďalšiemu nákupu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že píšeš aspoň viem, že s tým že je stará mám pravdu. Je to logický krok niečo je staré dáme to k nákupu ludia viac nakúpia. Ale ako účinné do budúcnosti? Ja nemám v úmysle najbližšiu dobu u nich nič kupovať :/

      Odstrániť
    2. No veď presne, úplne to človeka znechutí, naopak keď dajú niečo dobré, novinku, hoc aj menšie balenie, človeku sa to môže zapáčiť a zakúpi si výrobok znova

      Odstrániť
    3. Úplne s tebou súhlasím :)

      Odstrániť
  4. Já jí miluju :) Je to moje nejoblíbenější řasenka už nějaký ten pátek a používám ji vždycky tak 3 měsíce-půl roku, než vyschne :) Asi Vám dali nějakej starej hnus, co jim kde zbyl, což je taky hrůza..Achjo, ta dnešná doba :/

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Isto Vám dali staré, dlllho som kupovala túto, ale pre hnedé oči a spokojnosť maximálna a to som na špirály náročná :-) Teraz som presedlala už na klasické čiernu, ale tiež Loreal :-)

    OdpovedaťOdstrániť