utorok 14. mája 2013

Jarné a pomaly už aj letné pery

Avon Perfect Kiss odtiene Fuchsia Flirt, Berry Smooch 




Krásny a aj slnečný utorok vám prajem! 
Dnešný deň som začala inak, behom. Normálne som si šla ráno zabehať a bavilo ma to. Teším sa na zajtra. Potom som si dala milión vecí na tvár a telo (mám taký oddychový týždeň od kozmetiky), upratala a teraz robím článok len aby som sa nemusela učiť. Ó ťažký to život mladého maturanta. 

Dneska vám poviem trocha viac o rúžoch z avonu. Celkovo si myslím, že rúže z tejto firmy sú fajn a rada si ich objednávam. Keď boli tieto ako novinka, videla som odtieň fuchsia flirt u Kaji na blogu ( plumfoolery) vedela som, že si ho kúpim. Omylom som objednala aj druhý a teraz ho používam asi aj trocha viac.



Berry Smooch - Tento odtieň som si objednala omylom (asi som zadala zlé číslo v objednávke) a dala som ho mamine. Tá mi ho vrátila s tým , že sa jej nehodí. Tak som ho teda skúsila ja a som rada, že niekedy robím chyby. Odtieň je naozaj krásna matnefialová farba. Keď si ho dám stačí mi už len Mua mozaiková lícenka a čierna linka a môj make up vyzerá perfektne. Je celkom fajn hydratačný a na perách vydrží tak dve hodky, potom ho budete musieť premaľovať. Dosť mu však pomôže trik so servítkou a púdrom. 



Fuchsia Flirt - Môj pôvodne objednaný odtieň je krásne malinový odtieň so striebornými trblietkami. Nieje to perleť skôr tie trblietky vidíte. Nosím ho trošku menej ako predošlý ale stále celkom dosť. Je svetlejší ale stále by som ho brala ako dominantnejší rúž ku ktorému sa nehodia tmavé oči. Drží o čosi menej ako predošlý. Dokonca teraz som ho utierala do servítky a berry mi tam vydržal oveľa dlhšie. Tento toho až tak veľa neznesie a tak po hodke, hodke a pol ho musíte premaľovať.





Veľmi sa mi páči balenie, vyzerá ako nejaký šperk a na slniečku sa krásne leskne. Viem, že rúže si nekupujete podľa obalu ale tento obal je také malé plus k týmto super rúžom. 



Na svojom facebooku som vám ukazovala nové štetce. Keďže sa celý týždeň učím doma, maľovať sa nebudem, rozhodla som sa všetky štetce a aplikátory umyť, aby sa mi v nich zbytočne nemnožili baktérie.
Myslím, že by to mala byť povinná jazda pre každého minimálne raz do mesiaca. Viem, že to niekedy nieje možné ale snažím sa to dodržiavať. 

Ďalej som si na dva týždne dala zákaz nákupov kozmetiky a budem vám tu zatiaľ písať o všetkom zameškanom. Pretože ma samotnú hnevá, že vám niečo ukážem na fcb a o tri mesiace je nato recenzia, čo je trocha neskoro. Tak uvidím, čo s tým spravím :) 

Máte nejaký letný odtieň rúžu?
Používate avon rúže ?

4 komentáre:

  1. Tie ruze su krasne ale maju nulovú vydrz ... mam tiez 3 oddtiene a nic moc, farba krasna ale tak na 5 min mozno

    http://mialadyofbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam doma jeden, ktory mi dala mama, lebo jej nesedel, ale nejak ma netaha odtiel objednavat kedze tie vzorkovniky su take ako su..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ruze su krasne ale ta sada stetcov proste nema chybu!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to ešte nekončím najbližšie to vidím na ružové bdullium :D

      Odstrániť