streda 1. mája 2013

Májový rumenec

Mua Mosaic Blush English Rose shade 3, Gosh Cheek´n Lips 01 Back To Nature





Ahojte! 
Dneska mám pre vás dve z mojich líceniek. Ja tie veci jednoducho milujem a mám ich stále viac a viac. A o čom inom písať na 1. mája ako o láske. 






Toto je asi najväčšia lícenka akú mám. Obsahuje 8,9 gramu. Objednávala som si ju s tým, že konečne budem mať lícenku, ktorá ide do červena.(pretože červené časti z nej najviac svietili). Trošku som sa sekla a farba, ktorá vznikne spojením týchto farieb je viac do fialova. Síce to nieje to, čo som hľadala. ale som spokojná. Pekne vynikne s fialovým alebo ružovým rúžom. Farby v mozaike sadajú dobre premiešať. Keby mal niekto nervy, môže si vybrať len určitú farbu. Zdá sa mi, že niektoré farby sa míňajú skôr ako iné. Strašne moc práši, čo je trošku problém. Musím si dávať pozor pri nanášaní. Výdrž je slabšia asi 3 až 4 hodiny. Potom líca musíte znova prelícenkovať. 








Krémové lícenky mám len dve a kupujem si ich skôr ako podklad pod iné lícenky. Pretože vďaka nim iné aj trblietavé lícenky vydržia dlhšie a trblietky nepadajú (lícenka LILYLOLO je toho dôkazom). Má záujímavú farbu, kvôli ktorej som si ju kúpila. Stála vo výpredaji len 3€, takže nebolo o čom. Najlepšie na nej je,že sa dá používať aj na pery. Výdrž na líčkach je okolo 4 hodín samostatne a 5 až 6 s inou lícenkou na nej. Na perách bohužiaľ nevydrží ani prvé napitie. Nanášam ju stipling štetcom a dá sa naniesť naozaj dostratena. Som s ňou naozaj spokojná. Ako inak veď je to GOSH. :)


1.Mua samotná 2. Gosh samotná 3. Spolu 

Čo vy a lícenky?
Čo je vaša mánia? 

5 komentárov:

  1. Mne sa licenky velmi pacia, hlavne koralove, ale nemozem ich pouzivat, lebo mam od prirody ruzove lica, takze sa zaobidem aj bez tejto kozmetickej vychytavky, co mi niektore baby zavidia, ale ja sama sebe to rozhodne nezavidim, lebo som ochudobnena o skusanie farieb na licka :)

    ak by si chcela vyhrat produkty od znacky Bioderma, pozyvam ta do svojej GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gosh som chcela tiez no uz sa mi neusla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj pozývam ťa na moju GA :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásně jsi nám tu napsala o své "tvářenkové lásce"...ach, jak já ti rozumím! ;-) Mojí láskou, rádkyní i pomocnicí je tvářenka Hervana od Benefitu...fakt velká kámoška ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to moja túžba spolu s coralistom. Uvidíme, kedy si ju budem môcť dovoliť :) A som rada, že aspoň niekto :)

      Odstrániť