nedeľa 16. júna 2013

Letné miláčiky

Gabrialla Salvete Stars odtieň 04 Mistero Grey, 03 Intense Coral, Rimmel 60 sec odtieň 320 Rapid Ruby



Letné laky a aj líčenia má podľa mňa hrať farbami a aj klasiku treba niečim ozvláštniť. Napríklad klasický červený lak skombinujte so striebornými trblietkami.





Rimmel laky som chcela vyskúšať odkedy som si všimla, že majú túto farbu. Pre mňa je toto typický odtieň zimnej červenej. Farbu má ako krv vytekajúca zo žily. To sa mi presne páči. Štetček má pekný a hrubý. Všetky nechty dáte na jedno až dve prejdenia.Teraz sa však dostávam do problémovej časti. Je trochu horšie zastrihnutý a treba sa viac snažiť. Asi som si kúpila už predtým otvorený lak alebo neviem čo. Je strašne hustý a zle sa mi nanášal. Musela som použiť hrubšie vrstvy a pomaly schol. Celkovo som bola z laku sklamaná a nemám v pláne nakupovať ďalšie. 






Stars sú naozajstné hviezdy hlavne českej blogosféry. Odkedy som ich videla, chcela som ich. Sú to asi prvé efektové laky, ktoré ma nadchli. Lenže na Slovensku sa moc nedali zohnať. Tento strieborný som si kúpila v Brne na skúškach. Ostatné mali vypredané. Lakuje sa úplne skvele. Rýchlo schne a vydrží dlho. Už jedna vrstva kryje ale dve ukážu úplne krásne. 






Absolútny víťaz a favorit! Tento lak je pre mňa must have. Bude vyzerať skvele k opálenej pokožke. Na nechtoch žiari a má krásne oranžovozlatožlté odlesky. Milujem tú farbu. Na fotke sú dve vrstvy, ktoré takisto držia veľmi dlho. Začnú sa olupovať zvrchu nechtu ale iba tak mierne. Najlepšie na tom je, že sú to štruktúrované laky a nebude vidieť ak si dolakujete iba tie vrchy. V tom prípade to odporúčam ako super lak na nechty na nohách. Pretože ak niekde zakopnete dolakujete a nebudete mať dogabané nohy. Pretože ak niečo neznášam je dogabaný lak v krásnych sandálikoch. Teraz robím strašnú reklamu Gabči ale všetky tieto STARS laky sa im vydarili a ja môžem len povedať KUPUJTE, KUPUJTE, KUPUJTE! s kľudným svedomím. A Gavbču poprosím o viac odtieňov ! :)


Máte stars laky?
Máte Rimmel laky a sú také, ako som ich opísala?
Váš obľúbený letný odtieň?

1 komentár: