sobota 8. júna 2013

Neznáme

Lovie, Fleur de Santé 




Ahojte! Dneska mám konečne trocha času na napísanie recenzie, ktorú už dlho odkladám. Hlavný dôvod je, že neviem, kde zohnať lícenky. Druhý je, že FdS mi nieje vôbec sympatická značka. 




Som rada, že táto lícenka bola v Ladyboxe, pretože ináč by som sa k nej nikdy nedostala. Má super saténovú konzistenciu a skoro vôbec mi nepráši. Má krásnu broskyňovú farbu a dá sa použiť ku každému líčeniu. Podľa mňa je veľmi univerzálna. Vydrží celkom dlho - okolo 6 hodín.  Balenie sa mi vôbec nepáči. Je zbytočne veľké a zaberá mi veľa miesta. Naopak je veľmi pevné, obsahuje zrkadlo a vďaka tomu si ho najradšej beriem na cesty. Pribalený štetček je celkom použiteľný ako núdzovka. Aj napriek tomu, že je to veľmi podarená lícenka nemám potrebu si kupovať viac z tejto značky, pretože mi nieje veľmi sympatická. Keby sa nepchali do každej...možno by boli viac zaujímavý. 





Túto lícenku som videla raz na Dewy a veľmi sa mi páčila. Opýtala som sa, že odkliaľ ju má. Že ju mali k niečomu pribalenú a že má dve a jednu mi dá. Bola som šťastná lebo je naozaj krásna. Po vyskúšaní na sebe konštatujem len toľko, že je brutálne pigmentovaná! Musíte s ňou veľmi opatrne, pretože vám hrozí marfušovský look. Vydrží veľmi dlho aj keď je teplejšie. Farba je dosť výrazná a to sa mi na nej páči. Čo sa mi nepáči, že som na nete o nej nenašla nič. Ani internetový shop tejto značky. Bola by som veľmi rada, ak by ste sa podelili o skúsenosti s touto značkou alebo mi prezradili, kde sa predáva. 


V silnejšej vrstve sú obe brutálne krásne a pigmentované.


Po rozotretí je FdS trošku slabšia a Lovie stále drží. 

Máte niečo od FdS alebo LOVIE? 
Poznáte obe značky? 
Kúpili ste si v poslednej dobe nejakú lícenku?

2 komentáre:

  1. s FdS to mám stejně s těmi nesympatiemi. ALE balení se mi právě líbí, nevím proč :-D Mám úplně tu samou,měnila jsem věci z LB. No a ....práší, barva mi přijde, že není vhodná snad na nikoho :-D a strašně pigmentovaná. jednou naberu tím štětečkem a lehce otřu o tvář a vypadám, jako když se maskuju do boje...ale líbí se mi dlouhá výdrž a když jí hodně rozšmrdlám, dá se to. Používám jí jen sporadicky, docela mám i náladu jí poslat dál :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha si ma riadne zotrela. Na balení sa asi nezhodneme :D Práši mi minimálne oproti iným NAOZAJ prášiacim veciam je to v pohode. Musíš si ju vedieť dať svojim štetcom na lícenky, pretože to maličké čo tam je musíš používať naozaj veľmi opatrne. Potom to ešte rozotierať a pomôcť si prstami na cestách. A farba no akú si spraviš takú máš ja to používam jemne a tak mi príde, že sa hodí každému. Marfuša sa nehodí nikomu :)

      Odstrániť