pondelok 3. júna 2013

Rôzny mix štetcov




Ahojte! Po dlhej dobe je tu článok. Mala som toho veľa na robote. Každý by si myslel, že keď zmaturuje, tak bude mať dosť času. Ale opak je pravdou. Musela som vybavovať intráky, výšku a iné veci. Navyše meníme poskytovateľa internetu a preto tu vôbec nemôžem byť. 

Už dlhšie som tu chcela ukázať štetce, ktoré nemám v sadách ale len po jednom kuse z danej značky. Začnem asi štetcom z Mary Kay. Skúsila som ho na jednom líčení a odvtedy som ho chcela. Jedného dňa som na zemi našla 10€ a bolo rozhodnuté.



Je vyrobený z veveričky, čo mi vôbec nieje po vôli ale prekonala som to. Zo začiatku bol super a rada som ho používala na púder, neskôr na minerálny make up, na čo je aj učený. Potom sa s umývaním začal ničiť. Umývam ho ako ostatné štetce a tie sú v pohode. Začali mu vypadávať štetinky, niektoré sa polámali. Určite ho budem používať, kým sa bude dať ale potom si už neplánujem kúpiť rovnaký. 



Tento štetec je určený na nanášanie tekutého make upu. Používam ho, keď chcem dokonalé krytie, pretože ho s ním naozaj dosiahnete. Dobre sa s ním make up zaprecuváva do pokožky a nanesiete ho pomerne rýchlo. Má veľmi jemné štetinky porovnateľné s tými od Real Techniques. Pri umývaní vôbec nevypadávajú štetinky ani sa nelámu. Škoda, že som ho odvtedy nevidela v DM-ku , pretože by som ho kúpila aj sestre aj kamarátkam.



Linkový štetec z Avonu mám veľmi rada na ich gélové linky. Naberie akurátne množstvo a dobre sa mi s ním manipuluje. Umýva sa veľmi dobre a štetinky z neho nevypadávajú. Keď bude niekedy v akcií určite nad ním porozmýšľajte.



Ďalší štetec z Avonu je z nejakej zlatej sady a ostal mi už len tento. Používam ho na nanášanie trblietok alebo pigmentov po celom viečku. 




Nakoniec môj najväčší miláčik z dnešného príspevku. Vysúvací štetec od Sephory. Kúpila som si ho v akcií starý za nový. Dobre sa mi s ním nanáša rúž a je supermaličký do kozmetickej taštičky. Vôbec z neho nevypadávajú štetinky a aj sa v pohode umýva. Určite ho odporúčam si pozrieť, keď budete v najbližšej Sephore. 


Toľko k mojim štetcom mix. Najbližšie to bude zase o RT štetcoch, ktoré teraz veľmi rada používam. Uvidím, kedy bude doma net a podľa toho tu začnem prispievať. Chcela by som čo najskôr, pretože sa mi doma povaľuje celkom dosť vecí, ktoré by som vám chcela ukázať. 

4 komentáre:

  1. Ten z DM-ka som raz zahliadla, jediný osamotený kus, no nebola na ňom ani cena tak som ho nevzala - ja trúba :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám ten z DMka, ale tvářenkový a je taktéž skvělý! Je hodně jemňoučký, ale na dobře pigmentované tvářenky jako Sleek nebo Famous je perfektní, protože jich nenabere moc a nemám tváře jak Marfuška. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám opačný problém, potrebujem na zapečené lícenky momentálne hrubší štetec. Nevieš o ničom?

      Odstrániť