streda 18. septembra 2013

Cestujete?

Real Techniques Travel Essentials Set 




Ahojte! 
Tento týždeň som sa sťahovala do Brna na intráčik. Mala som úvod do štúdia a zajtra ma čakajú imatrikulácie. V pondelok sme minnuli dve tretiny sava na vyčistenie našej kúpeľky. Teraz už si len dozariaďujeme izbu a doladzujeme kuchyňu. Konečne mám poličku na kozmetiku a môžem si na ňu kúpiť hocijaké pekné vecičky. Ale HLAVNE mám nástenku. Vždy som chcela nástenku, no do mojej izby doma sa mi nezmestila, takže som veľmi šťastná. Z tohto môžete vidieť, že sa mi ešte nezačala škola :D!


Základný kameň našej nástenky : "Čistý dom je znakom premrhaného života." Krásne. 

Teraz k recenzií. Štetce by vám mali vynahradiť všetky štetce, ktoré pri cestovaní potrebujete, a tak vám ušetriť priestor. 


Preto som ich zobrala na zaťažkávajúcu skúšku menom prvý týždeň! Navyše som  si zobrala ešte pár štetcov, pretože len s touto sadou sa jednoducho nenalíčite. To vám hovorím hneď. Prečo? 




Tu vidíte porovnanie so štetcom z DM.

Essential Foundation Brush - Je to jeden z najmenších štecov na make up, aké som videla. Viem, že má byť multifunkčný ale ja by som ho skôr pasovala na štetec na korektor. Dobre sa mi s ním nanáša ale celkovo ho moc nepoužívam. Je dosť ostrý a jeho používanie mi nieje veľmi príjemné. Hlavne nie na kruhy pod očami. 


Multi Task Brush - Asi najlepší ( aspoň pre mňa) z celej skupiny. Je na púder, lícenku a bronzer. Ja ho používam len na posledné dve, pretože na púder je jednoducho príliš malý. Na nič nieje dokonalý, pretože keď sa robia multi veci dá sa " z každého rožku trošku" ale aj tak ho používam. Má jemné štetinky ale dokáže mi nabrať aj zapečené lícenky. Samotný by som si ho však nekúpila. 



Domed Shadow Brush - Posledný zo zbierky "všetkoštetcov". Veľmi zle sa mi s ním pracuje, pretože je naozaj veľký. Možno má Samantha väčšie oko alebo čo ale mne je jednoducho veľký. Keby si mám vybrať jeden štetec na oči na dovolenku, tento to rozhodne nieje. Nedá sa mi ním namaľovať ani pohyblivé viečko, pretože presahuje do záhybu a bližšie ku obočiu. Inak ma povestnú jemnosť a tiene sa mi s ním naberajú dobre. 


Všetky štetce sú zabalené v čiernom puzdre, ktoré môžete použiť aj ako sušič, keď štetce dáte "hlavou" dole. Praktické a skladné. 


Ak by som sa mala znova rozhodnúť, či si štetce kúpim alebo nie rozhodla by som sa skôr pre nie. Niekto, kto si dá špirálu, make up, lícenku, lesk a ide by ich možno ocenil ale ja už som zhýčkaná svojou krásnou zostavou štetcov. Preto si radšej vyberiem zo svojej zbierky a zabalím si to do skladného puzdierka. :)


Máte nejakú sadu štetcov z RT?
Ktoré sú vaše obľúbené? 
Vaša obľúbená značka štetcov? 

4 komentáre:

  1. skvelá recenziaa !:) zachránila si ma pred kúpou zbytočnej sady, po ktorej som už dlhšie pokukovala

    Pozývam ťa na moju Giveaway - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že nebudeš mať niečo, čo podľa mňa nepotrebuješ:)

      Odstrániť
  2. Skvelá recenzia :) Ja mám tie z DMky a podľa mňa sú v pohode :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Aj ja si to myslím o tom štetci, ktorý mám :)

      Odstrániť