streda 25. septembra 2013

Cítite sa luxusnejšie?

Montage Jeunesse Tea Tree Face Spa, Sauna Masque





Ahojte!
Píšem luxusnejšie, pretože si myslím, že tieto masky na jedno použitie sú drahé. A keď je niečo drahšie, človek očakáva aj niečo luxusnejšie. Schválne, kedy ste si kúpili takúto masku na jedno použitie? Ja iba keď sa chcem odmeniť alebo rozmaznávať. Vtedy si beriem tie plátené. Veď inokedy si môžem dať masku z tuby, ktorá aj keď stojí 20€ vydrží mi isto viac nanesení. Takže v konečnom dôsledku je lacnejšia. 


Ako prvú som skúšala túto TEA TREE FACE SPA masku, ktorá sa na pleť nanáša vo forme plátna. Veľmi som sa na ňu tešila pretože je to predsa len Montage Jeunesse o ktorej sa toľko hovorilo. Pôvodne mi tie masky na Slovensku prišli veľmi drahé ale keď som ich videla v UK za 90p tak nebolo o čom. Masku len vyberiete z obalu a môžete aplikovať na tvár.


Maska má veľmi kruhovitý tvar a zle sa aplikuje. Držala mi na čele a lícach ale pri brade sa mi dávala dole. Vydržala som si to naprávať tak 10 minút. Prvé, čo si všimnete je zápach/ vôňa. Mne to smrdí tak lekárensky ako ambulancia u kožného. Na tvári budete cítiť svieži pocit. To je jediná vec, ktorú vám však maska dá. Po zmití som nevidela žiadnej zmeny.


Ďalšiu masku, ktorú som si kúpila je táto saunová maska. Na tento efekt som sa dosť tešila, pretože som jednu podobnú skúšala už od essence a veľmi sa mi páčila. Táto maska mi rovnako smrdí. Ako keby nejaký pokus o sviežu ovocnú vôňu no cítite skôr chémiu. Po priložení na tvár ale okamžite začne hriať a je to veľmi príjemné.  


Maska je priesvitnu ružovú farbu. Príjemne hreje a dobre sa dáva dole. Akonáhle ju však dáte dole nevidíte žiadne zmeny na pokožke. Mne iba nepríjemne štípala pokožku a cítila som to ešte najbližšiu noc.

Celkovo by som tieto masky neodporučila, pretože mi príde že sú drahé a nemajú na tvári žiaden efekt. Som rada, že som si ich kúpila v UK za menej peňazí, ako sa to dá kúpiť tu. Druhýkrát by som si ich nekúpil a az týchto masiek som vyliečena. 

4 komentáre:

  1. ja som si kúpila zlupovacie pásiky na nos a bradu a čelo od tejto značky, ale ako píšeš aj ty, tak to smrdelo a ešte som sa z toho vyhádzala :D takže končím s takýmito vecami :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak napríklad tie pásiky na nos som skúsila zatiaľ len raz a som spokojná. Uvidím, čo to bude z dlhodobejšieho hľadiska ale masky už nie.

      Odstrániť
  2. dobre že som nič nekúpila :D ešte tipujem, že by som dostala fajn alergickú reakciu, ako naposledy po hrejivej konskej masti :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ejha! Tak to musíš mať citlivejšiu pokožku ako ja:) Ja som našťastie cítila len štipkanie.

      Odstrániť