štvrtok 31. októbra 2013

Strašidelné riasy

MAYBEINE Rocket Volum´Express




Ahojte!
Bude Halloween a preto ten názov. Sviatok sme nikdy neoslavovali, ale ja som vždy chcela behať v maske. Tento rok sa mi to dúfam splní a hneď dvojnásobne, keďže sa chystám na dva takéto večierky. 
O špirálach nerada píšem, pretože to nie je pre mňa záživná téma. Nepotrebujem veľa špirál doma mám momentálne túto a jednu z Goshu ešte neotvorenú. Moje riasy sú povedala by som husté ale krátke. Teraz trošku oslabenejšie aj keď neviem z čoho. 
Šprirálu používam už strašne dlho a myslím si, že vám k nej stále neviem povedať dosť. Keby mám povedať tak, ako to je, tak nieje zlá ale ani najsuper špirála na svete. 


Kartáčik na nanášanie je celkom veľký a ťažko sa mi s ním manipuluje blízko vnútorného kútika oka, rovnako ako na spodných riasach. Ale keď sa s ňou vyhráte, dá sa dostať celkom fajn efekt. Aj keď by mala robiť objem zdá sa mi, že mi riasy celkom fajn predĺži. Čo sa mi ale nepáči je, že v dvoch vrstvách už zlepuje riasy a a po čase opadáva. To je trošku otravné. Teraz, keď ju mám dlhšie mi robí žmolky, ale keď bola nová bolo to okej.

Fotky svojho oka neviem spraviť, takže mi ako modelka poslúžila M. 


bez špirály


jedna vrstva


Ani neviem, čo by som vám k nej napísala viac. Mala som aj One By One. Tá mi nesadla vôbec a vôbec sa mi nepáčil efekt, ktorý robila. Nenapísala som na ňu ani recenziu tak sa mi nepáčila. Ani na túto by som nenapísala, ale už to tu chcelo špirálu. Najbližšie by som mala dať nejaký lak, čo myslíte?
Prepáčte za túto recenziu - nerecenziu ale špirály ma fakt nebavia.

PS : To na prvej fotke je kôň z gaštanov keby ste nevedeli :)

2 komentáre:

  1. Tak ten gaštanový kôň pobavil :D A špirálu mám, pre mňa je to jedna z naj :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No máme také pekné výzdoby :) Teším sa z nich :)

      Odstrániť