pondelok 21. októbra 2013

Tieňovač

Lily Lolo očný tieň odtieň Miami Taupe 




Ahojte!
V prvom rade chcem povedať, že sa mi niekto dostal do počítača a túto recenziu mi trochu pozmenil. Veľmi by som mu/jej chcela poďakovať týmto spôsobom, že sa zaujíma o môj blog. A skonštatovať, že mi je ho/jej ľúto, že má taký nudný život aby sa bavil takto.  
Teraz by som už chcela prejsť k recenzií. Konečne už tu začína byť nejaká tá dekoratívka. Myslím, že viac ako mesiac skúšania stačí na overenie vlastností. Jedna z vecičiek, ktoré som si objednala ešte pred odchodom do MCR (na príbehu sa stále pracuje, neverili by ste, aké je ťažké spísať dva mesiace ucelene) je tento tieň. Chcela som ho vyskúšať hlavne z toho dôvodu, že keď značku Lily Lolo pridali do svojho portfólia na stránke organicday.sk, bol to prvý odtieň, ktorý sa vypredal. To už niečo hovorí nie?


Má šrobovacie balenie, ktoré zavreté vyzerá veľmi pekne. Matný plast pôsobí luxusne. Na intráku mám všetky Lily Lolo výrobky vyložené z krabíc :). Čo už sa mi páči menej je, že sa jedná o sypký produkt. Toto nieje len chyba očného tieňu ale sypkých produktov celkovo. Nenávidím ich.Neznášam ich naberanie.  Ťažké dávkovanie a to, že prášia. Musíte ho prevrátiť poklepkať vybrať farbu a opakovať. Zdĺhavé. 


Odtieň sa mi veľmi páči - jedná sa o hnedošedostriebornú. Do záhybu oka na jeho vykontúrovane je perfektný. Štetcom sa celkom fajn nanáša ale treba ho vo viacerých vrstvách a častejšie musíte šiahať do kelímka. Ja som ho používala aj na celé viečko iba ako mono tieň k výraznému rúžu. Tam sa veľmi dobre hodí k hocijakej farbe, či už červená, rúžová alebo vínová. 


Čo sa týka výdrže tu trošku pokulháva, resp. záleží od situácie. Na colortetku mi vydrží bez problémov. Samostatne mizne do dvoch hodín, na báze sa po 4 hodinách zlieva. Teraz som zistila, že to nieje tieňom ale bázou (je už stará). Raz som si ho dala samostatne a vydržal mi celý deň. Len sa postupne vytrácal, zato sa nezlieval. Raz som mala dosť náročný deň a večer bol zliatý a na viečku už skoro nebol. Takže záleží natom, či budete niekam lietať alebo budete mať pohodový deň. Mňa asi najviac odrádza balenie. Preto momentálne neplánujem rozširovať svoju zbierku. Ale pre niekoho, kto sa v bio kozmetike vyžíva je to dobrá alternatíva. Hlavne chválim veľké množstvo odtieňov. Je z čoho si vyberať. Čo však plánujem po dvoch mesiacoch bez nákupov je rúž. Veľmi sa mi páči vizuál na fbc stránke organicday. Presne taký rúž by sa mi teraz hodil. Škoda, že musím čakať dva mesiace. 

Máte nejakú bio dekoratívnu kozmetiku?
Uprednostňujete bio kozmetiku alebo je vám to pri výbere jedno?

2 komentáre:

  1. Tak o tejto značke som ešte nepočula .. a viem si predstaviť ten neporiadok, tiež to nemám rada :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že prinášam aj nové, neznáme značky :)

      Odstrániť