piatok 10. januára 2014

Mydlo na tvár?!

Auroville prírodné mydlo Levanduľa 




Ahojte!
Keď som zhejtovala šampón z ich firmy, od mydla, ktoré ma čakalo doma som nič dobré nečakala. Už teraz vám môžem povedať, že to bol omyl! 
Druhá vec, voči ktorej som mala nedôveru bolo používať mydlo na tvár. Je to celkom zvláštne. Keďže všade píšu, že mydlo nie, vysušuje. Viem, že toto je iné mydlo, ale aj tak! 


Prišlo mi neuveriteľne zabalené. V čiernej taštičke, previazané špagátom, nápisom vo figovom liste, v jednom hrubšom papieri, v druhom tenšom papieri! Bola som úplne mimo, keď som to rozbaľovala už pri druhej vrstve som sa začala smiať. Toto balenie, je kontraproduktívne v tom, že ak chce niekto pôsobiť ako bio značka a urobí s jedným mydlom toľkoto odpadu tak je to viac na škodu. Toto balenie sa mi nepáči. 
Čo sa mi páči, je účinok. Nanesiem ho na pleť a umývam. Po chvíli cítim, že mám na tvári jemnú vrstvu. Tú začnem šúchať rukami, kým sa nevytvorí pena a nakoniec opláchnem. Strašne štípe v hocijakej ranke a sťahuje pokožku tak o dve čísla. ALE potom mám oveľa čistejšiu pleť a vyrážky sa hoja troška rýchlejšie. Teraz po dlhšom používaní sa mi zdá, že efekt už nie je taký wau ale len super. 

Či ho vyskúšate nechám na vás. Myslím, že za tú cenu sa oplatí aspoň skúsiť. Možno budete prekvapené a možno ma pošlete do ...čerta! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára