nedeľa 19. januára 2014

Stoker neochorie a malý random všetkého




Ahojte!
Nedeľa počas skúškového nie je deň oddychu ale stresov, učenia sa a cestovania. Toto všetko, okrem cestovania, mám aj cez týždeň. To znamená oveľa menej používania kozmetiky. Už sa teším ako po skúškovom budem používať všetky veci, ktoré teraz zanedbávam a budem sa líčiť. Naozaj je to také malé potešenie dňa. Narozdiel od : ráno vstanem rýchlo sa nejem snažím sa ešte niečo dostať do hlavy a beh do školy. Odtiaľ domov a znova sa učiť. Toto sa trocha podpísalo aj na mojom zdraví a ochorela som. Musela som siahnuť po coldrexových čajoch ale napríklad na hrdlo som používala propolisový sprej. A pomohol. Navyše som sa okúpala v aromaterapeutických olejčekoch a do večera som vtedy bola ok. Nech si hovorí kto chce, čo chce mne veľmi pomáhajú. Najmä kúpeľ v nich. 


Môj typický kúpeľ


Moja klasika pri chorobe

Ale musím sa pochváliť, že mi choroba prešla oveľa rýchlejšie ako tomu bolo doteraz, takže si myslím, že to všetko začína mať nejaký účinok. Druhá vec, za ktorú sa chcem pochváliť je, že som začala jesť ovocie v oveľa väčšej miere a dokonca ho aj raňajkujem. 


Veľmi mi to chutí a najlepšie je, že spolubývajúca na intráku má mixér, takže si kašu /smothie ( ja to volám ovocná kaša) robíme skoro stále. To znamená aj viac ovocia a menej sladkostí, naozaj! Mala som aj detox day, v ktorom som aj trocha jedla, ale len ovocie a cítila som sa po ňom naozaj lepšie. 



Dokonca, keď som bola na nákupoch nekúpila som si kebap ale šťavu. K tomu som vyskúšala RAW tyčinku. Musím povedať, že mi veľmi nechutila a nezvládla by som byť RAW. Sú to podľa mňa šialenci. Jesť len surovú stravu nie je podľa mňa vôbec zdravé. Jediné, čo možno trochu chápem je vegetarianstvo. Jedného dňa, keď budem mať dosť síl, psychckých, si kúpim takéto maličké prasiatko a kvôli nemu by som bola ochotná byť vegetarianka. 


Ale v ten deň som zmeškala DVA vlaky! Tak som to už nezvládla, nakupovať sa mi už nechcelo, tak som si sadla do cukrárne. Milujem cukrárne. Nechápem, prečo tam chodia skôr starší ľudia. Podľa mňa ísť do cukrárne je celkom fajn nápad. 





A aby ste si nemysleli, že jem len zdravo som tu nafotila dáke dobrotky, čo si sem tam dám. A špeci spôsob akým ich jem. Zakusnem sa do nich zvrchu, čo moja spolubývajúca nenávidí. 


Dokonca som sa postavila na korčule. To je pre mňa veľkým krokom vpred, pretože sa korčúľ veľmi bojím. Na kolieskove ma asi tak skoro nikto nedostane ale na ladových je to sranda. Teda pokiaľ sa mi detiská nepletú pod nohami. Prvýkrát sme boli s mojim priateľom na naše výročie, pretože veľmi chcel ísť. Potom sme mali ísť na večeru, ale nevedeli sme kam. On navrhol, že by si dal tú skvelú pomazánku z avokáda, čo som mu robila. Tak sme nakúpili veci a ON mi spravil večeru. Ešte šalátik navyše, ale ten mi k telke robí stále. Akosi som ho nakazila a aj on už je viac zeleniny a ovocia.



Posledná vec, ktorú vám chcem ukázať, že sa snažím mať nohy v tele, čo to ide. Takto chodím na skúšky. (Samozrejme mám na tých podkolienkách čižmy)



Tak a týmto končím môj článok o ničom a zároveň všetkom, čo sa deje v poslednej dobe. 

Vy ste od nového roku čo zmenili?
Dodržiavate predsavzatia?

6 komentárov:

  1. ja som si tiež počas choroby dávala do vane aromaolej litsea cubeba, taká vôňa podobná citrónovej tráve, krásne to uvoľní dutiny. zázvor do čaju celoročne, smoothie síce len v lete, lebo vtedy máme domáce ovocie. celkovo v zime jem málo ovocia a zeleniny. vyberám si len určité druhy, pretože mi to v zime jednoducho nechutí. je to umelo dopestované, nemá to žiadnu chuť, takže u mňa nenájdeš napr paradajky, iba papriku a uhorky. tie si akosi zachovajú chuť... z ovocia jablká, banány, mandarínky. :) som taký "takmer sezónny" človek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najbližšie si asi kúpim niečo proti jarnej únave. Zázvor naozaj len keď som chorá, pretože mi vadí piť to isté stále. Ja teraz jem tropické ovocie ale cez leto skôr melóny jahody a také mňamky. Rajčiny skôr sušene cez zimu, ale niekedy sa jednoducho podarí, keď mám chuť si kúpiť aj teraz. Ale sú hnusné, to máš pravdu. Aj ja sa snažím troška sezónne ale nie všetko tu dopestujeme :/

      Odstrániť
  2. Jít do cukrárny je HODNĚ dobrý nápad :-)))) škoda, že už tam nemůžu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím! Niekedy, ak sa podarí a budem v Praze, tak môžeme skočiť :)

      Odstrániť