štvrtok 27. februára 2014

Fakt výrazné

L´oréal Super liner BlackBuster, odtieň Extra Black




Ahojte!
Bez čiernej linky si neviem predstaviť väčšinu mojich líčení. Keďže mám rada ružové, oranžové, burgundy a najnovšie aj fialové líčenia potrebujem niečim ohraničiť riasy, aby som nevyzerala ako chorá, alebo zbitá. Najradšej používam čiernu linku vo forme fixy, pretože sa mi s ňou pohodlne manipuluje a ak má dobrý štetček, vie byť presná. 


Tento štetec (musím napísať štetec) je oveľa väčší, ako sme zvyknuté pri iných fixách. Našťastie mám viacero druhov hrotov, takže mi to nevadí. Veľa dievčat písalo, že si s ňou vedia spraviť aj krásnu a jemnú linku, no neviem si to predstaviť. Ja ju nosím, keď viem, že linka môže byť extrémna. Nanáša sa mi pohodlne a robí krásny, uhladený efekt. Žiadne kostrbinky, ktoré musíte na 300x prechádzať, aby ako tak vyzerali. 


Obal sa mi celkom páči. Síce vyzerá ako centrofixa, ale zlatý nápis z nej robí aspoň luxusnú centrofixu :D. Spracovanie je kvalitné, pretože ju nosím z Brna domov a späť a stále sa mi zlaté nápisy neoškrábali. Ďalšia vec, ktorá sa mi na tejto linke páči je to, že má krásnu intenzívne čiernu farbu. Rýchlo sa mi vpije do viečka a tam vydrží celý večer bez poškodenia. Na intenzite neubúda ani pri ťažších párty nociach. Mala som ju už toľkokrát, že viem, že sa na ňu môžem spoľahnúť v prípade hocijakého líčenia. 


S čistým svedomím vám ju môžem odporučiť. Dostala sa ku mne cez Ladybox, čo ma veľmi teší, pretože sama by som po nej určite nesiahla. Používam ju už naozaj dlho a vôbec nemám pocit, že by slabla, takže aj keď stojí trošku viac peňazí ako napr. essence isto sa vyplatí.

Aké linky nosievate vy?
Vaša obľúbená značka liniek?

2 komentáre: