piatok 21. februára 2014

Samé novinky...

Catrice Camuflage odtieň 020 Light Beige, Rimmel Match Perfection odtieň 010 Ivory




Ahojte!
Dnešná téma postu je pre mňa celkom zaujímavá a nová. Naznačuje to aj to, že štítok s názvom korektor tu je len 2x a pritom si väčšina žien (zistila som, že aj mužov) nevie bez nich predstaviť svoj bežný deň. Jednoducho som donedávna korektory nepotrebovala. Moja pleť bola v pohode aj bez make upu. Ale potom som išla do UK a hneď potom do Brna. Všetko sa zmenilo a moja pleť začala reagovať vyrážkami, aké som nemala ani počas najväčšej puberty. Potom som vyskúšala "zázrak" od Clinique a bolo. Musím povedať, že po vysadení mám oveľa lepšiu pleť. Síce nie je ako predtým ale už sa snažíme dať všetko doporiadku. Kým som však na tom neni najlepšie, mám tu tieto dva, môžem povedať, poklady. 



Kto by nepoznal Catrice Camouflage?! Priznajte sa, že ste ho už aspoň okukovali v DM- ke, keď už ho nemáte. Ja som ho pozerala celkom dlho a nakoniec som ho kúpila pri príležitosti sestrinej stužkovej. Preto ten odtieň. Musím priznať, že sebe by som kúpila 010 ale sestre sadol. Ja ho používam tak, že ho musím riadne zapracovať do pokožky a rozotrieť do stratena aby som na tvári nemala tmavé fľaky. Je skvelý na to, že prekryje naozaj všetko! Od červených vyrážok, cez vysušené a popraskané, červené miesta, po kruhy pod očami. Ak ste z tej skupiny ľudí, že v kozmetickej taštičke chcete mať čo najmenej produktov, iste do neho choďte. Ja asi budem potrebovať viac korektorov rôznych skupenstiev. Pretože pod oči sa mi veľmi nehodí a niekedy mi príde až moc hutný. Naopak na veľké červené vyrážky je skvelý. A aj na tie, ktoré sa hoja po tom, ako ste si ich "pučili"(viem, nemalo by sa). Jednoducho nezaleze pod tú suchú kožičku. Tým pádom nič nezvýrazňuje. 


Tento korektoro-rozjasňovač je u mňa asi obľúbenejší. Používam ho na rozjasnenie pod oči a často s ním aj trochu kontúrujem tvár. Je skvelý v tom, že sa dá zapracovať do make upu bez problémov. Pritom urobí obrovskú službu. Pod očami nie je taký výrazný ako jeho vyššie spomínaný kolega(jak ja neznášam toto slovo...a odpoví nám kolegyně...). Vlastne vôbec ho na mojej pokožke nie je vidieť. Je tekutejší a na nanášanie sa používa štetček. Čítala som viacero recenzií a ospevovaný bol skôr od blogeriek, ktoré majú podobne ako ja suchú pokožku, takže neviem, čo spraví na mastnej pokožke. Na vyrážky sa mi moc použiť nedá, pretože ich skôr zvýrazňuje a zalieza pod suchú kožu. Takže ho používam naozaj iba pod oči a trochu kontúrovania. 



Tu môžete vidieť rozdiel v krytí. Prvý je Catrice, druhý Rimmel. Oba síce vyzerajú trošku tmavo na mňa ale Rimmel je na tvári na mňa tak akurát, ako chcem. 


Oba ich nanášam štetcom od RT deluxe crease. Je zo setu na oči ale urobí mi skvelú službu hlavne s korektormi. Mám ešte jeden, ktorý je z travel setu a aj ten je na korektory dosť dobrý. Prstami si dobre vklepkám len ten Catrice. 

Aké sú vaše obľúbené korektory?
Čím nanášate korektor?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára