štvrtok 24. apríla 2014

Hair meet wardrobe

Toni&Guy šampón na jemné vlasy




Ahojte!
K značke Toni&Guy mám špeciálny vzťah. Už asi od 6 triedy na základke som vždy prelistovávala katalóg Fann parfumérií na jeden nádych. Asi v 8 triede prišiel na trh T&G a ja som šampón za 300(!!!) korún musela mať. Ukecávala som maminku a nakoniec som ho mala pod stromček. Vôňu mali všetky rovnakú a dosť mi pripomínala mužskú voňavky. Účinok asi nebol nič moc, pretože som na neho na veľmi dlho zabudla. Potom som si raz v Londýne kúpila 3 výrobky T&G za 10(!!!) libier. Tie som rozdala sestrám, pretože mi nesadli. Nakoniec Lou  v nejakom videu spomínala, že šampón z fialovej rady je skvelý a že pomáha jej udržť si vlasy čisté aj viac ako 4 dni. Takže samozrejme som počkala, kým sa mi môj starý šampón minul(stále fungujem na princípe kus za kus) a bežala kúpiť tento. 


Veľmi sa mi páči detail , panoráma Londýna, nad čiarovým kódom. Je to kvôli tomu, že bola založená v Londýne, 1963 dvoma bratmi Giuseppe(Toni)a Gaetano(Guy) Mascolo. Ak sa nemýlim a nezrušili ho, tak svoj salón majú aj na Victoria´s station. Balenie prešlo inováciami a vyzerá oveľa krajšie a modernejšie. Je biele s farebnými nápismi. A farba vám prezradí o akú radu ide. Moja fialová je na jemné vlasy, aby im dodala objem a hustotu. Navyše zmenili aj typickú vôňu, takže teraz bude vhodnejší pre viacero ľudí.


Tento raz som si nevšímala silikónov ani iných látok ale musím uznať, že ich je požehnane. Ide o šampón na objem, takže by mi nemal vysušovať vlasy ako šampón ma mastné vlasy. To presne nerobí, pri umývaní mám pocit, ako keby na ne dávam masku, ktorá pení. Pri osušení mám krásny objem, ktorý vydrží aj ďalší deň. Nanešťastie ku večeru už vlasy nie sú tak objemné a ani čisté. Takže je ich treba znova umyť. Týmto sa nepotvrdila teória o tom, že keď budem vlasy umývaš nie čistiacim šampónom, že sa mi nebudú mastiť. Zo šampónu nie som sklamaná ale ani nadšená. Peniaze, ktoré som na neho minula som mohla použiť na nejaký prírodný šampón a skúšať tie. 

Skúšali ste T&G?
Čo na ne hovoríte?

2 komentáre:

  1. ugh! ten zoznam ingrediencii vyzera hrozne... a ten silikon tam veru je ---> 'dimethiconol' a este aj nerozpustny vo vode = mastne vlasy :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa v tých silikónoch nevyznám. Hlavné je, že na týchto šapmónoch sa bude šetriť. :)

      Odstrániť