utorok 1. apríla 2014

Kto najviac trpí?

Alverde, Mates




Ahojte!
Sú to ruky. Chúďatka trpia zimou, umývaním a všeliakými prácami. Ja mám jeden debilný zlozvyk nenosiť rukavice, pretože mi jednoducho vadia. Teda tento rok som dostala jedny od priateľa a tie som sa snažila nosiť ale inak som na tom biedne. Krémy na ruky nie som zvyknutá používať, pretože keď som hrala na gitare mastili mi ju. Takže som mala cez zimu väčšinou biele šupinky na rukách. Tento rok sa im však venujem mám až DVA krémy. Teraz čakám lavínu smiechu, pretože všetky iné dievčatá, blogerky, ženy majú dva v každej kabelke. :) Ja mám jeden doma, druhý v Brne.





Navyše som si v akcií za 0,75centov kúpila Alverde Hand peeling. Bolo to skôr zo srandy, pretože neznášam Alverde smrad ale na moje prekvapenie celkom funguje! Je vodovejší a má väčšie zrniečka. Nanesiem asi také množstvo ako krému a robím tie isté pohyby ako pri natieraní rúk. Potom ich opláchnem a sú celkom pekné. Toto väčšinou robím vo vani.




Potom pokračujem krémom na kožišku pri nechtoch a krémom na ruky Mates. Táto značka je mi neznáma a dostala som ho od sestry, takže ani neviem, kde ho kúpila. Obsahuje avokadový olej a aloe vera. Čisto prírodný isto nebude. No ruky mi pekne vyživí a zbaví ich bielych šupiniek. Rýchlo sa vstrebáva, no prsty mám po ňom ešte chvíľku mastné.

Koľko krémov máte vy?
Máte jeden v každej kabelke?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára