piatok 4. apríla 2014

Lícenka v kréme

Jordana Color Tint Blush Stick  odtieň 01 Blushed 



Ahojte! 
Tento raz dávam recenziu pre zmenu v piatok. Za 9 dní bude mať môj blog 2 roky. Preto som sa rozhodla, že ak vás tu bude dovtedy 200 usporiadám GA. 
Ku kúpe lícenky ma tak trochu "prehovorila" Petra z LH. Hovorila, že za málo peňazí veľa muziky. Stojí asi 80 kč, takže naozaj som neváhala. 


Krémové lícenky mám celkom rada hlavne na zimu. Pretože vtedy mám vyschnutú pokožku a oni pekne držia. Navyše nezvyrázňuje póry. Niekedy sa dá použiť ako podklad pod iné lícenky, ak ich chcete naozaj výrazné a aby dlho vydržali. Ďalšia výhoda je, že aj keď nepoužijem make up a púder dobre sa rozotiera a ide dostratena. 


Konzistencia je super stačí párkrát ďubnúť na líca a potom už len rozotierať. Dobre sa navyše vrství. Dá sa vyčarovať aj jemná farba, aj brutálne líčka. Čo sa dá dobre využiť na fotku. Výdrž je takisto super mne ostane na tvári nehnuto 5 hodín. Potom ešte také dve hodiny s postupným vytrácaním sa. 


Odtieň je podľa mňa použiteľný naozaj pre všetky. Ale ak niekto nemá rád trblietky, tak nebude spokojný pretože obsahuje zlatý shimmer. Mne sa veľmi páči a používam ju hlavne teraz na jar, kedy odráža prvé slnečné lúče. Konzistencia je hutná, je treba trošku pritlačiť. Ale aspoň môžete korigovať odtieň.


Celkovo túto lícenku hodnotím veľmi pozitívne. Obsahuje až 6 gramov, čo je celkom dosť. Dokonca sa mi páči aj obal. I keď to plastové viečko pôsobí lacno. A bojím sa ju prenášať, nech nepraskne. Napríklad nápis sa mi ale ešte nezlúpal. 

Poznáte značku Jordana?
Koľko líceniek máte doma?
Používate krémové lícenky?

2 komentáre:

  1. mala som raz tekutú, ktorá mala konzistenciu ako krém, z oriflamu. Mala som ju rada, keby ju znova začnú vyrábať, tak by som si ju ešte kúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús nejaké iné z iných značiek, myslím, že oriflame nie je jediný, čo robí niečo takéto :)

      Odstrániť