utorok 15. apríla 2014

Trblietavá tvár

Sephora zapečené tiene odtieň Bermuda Triangle 




Ahojte! 
Článok o tomto trie som mala v hlave celkom dlho. Len som si nebola istá, či to nie je len limitka. Pretože keď som bola pred dvoma mesiacmi v Sephore bol vypredaný. No pred dvoma týždňami som ho tam uvidela opäť naskladnený. Kúpila som si ho už minulý rok pred letom, pretože ako vidíte je to dokonalé letné trio. Samú seba som si predstavovala na párty, alebo len tak v meste, opálenú a s týmito tieňmi. No čo vám poviem, krásna predstava. Potom som odišla do Anglicka a nič z toho sa nekonalo. Na tieň som mierne zabudla. Počas zimy som ho sem tam použila a na jar som ho znovu vytiahla. 


Musím uznať, že kombinácia farieb ma stále dostáva. Tiene sú zapečené, čo znamená veľmi zle naberanie a malo by znamenať dobrú pigmentáciu ale tu sa dostávam k prvému problému. Pigmentácia je strašne moc slabá. Pri perlovom a medenom odtieni pribúda problém trblietok. Sú strašne veľké a mám taký pocit, že mi drú oko, keď sa snažím navrstviť tieň. A vrstvenie je teda potrebné. Musíte na neho ísť s hrubým štetcom a doslova tlačiť. Modrý je ako tak použiteľnejší ale stále musím veľmi tlačiť, takže po pár použitiach mám v tieňoch vychodené jamy po štetci. 


Líčenie je skoro peklo. Nikdy nezačínajte najskôr s make upom. Pretože keď už vyryjete do tieňa dostatočne veľkú dieru a na očiach už to vyzerá ako tak použiteľne, musíte si zmiesť trblietky z celej tváre. Potom si poutierate pot z čela, pretože ich je naozaj dosť a môžete dokončiť make up. Niekedy vám trblietky spadnú do oka počas použitia špirály. Takže potom slzíte a snažíte sa ich vybrať. 


Tiene som prestala používať a myslím, že po takýchto už nesiahnem. I keď tie, ktoré môžu ísť do Sephora voľného systému tieňov ma lákajú. Všetky tri odtiene sa mi veľmi páčia dokopy sú namiešane perfektne ale používať sa bohužiaľ nedajú. 

Aké najväčšie sklamanie v tieňoch ste mali vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára