sobota 17. mája 2014

Ekologický príspevok

Keep Cup






Ahojte!
Ani neviem, ako napísať tento článok. Ešte som nestihla poriadne vyskúšať svoj pohárik. No recenzia musela byť na blogu do 15.5. Začo sa ospravedlňujem. Ako som písala na svojom facebooku tak mi kamarát zobral foťák. Preto som nemohla uverenjniť článok. Ale príde mi celkom divné, prečo by mali byť recenzie k určitému dátumu. Ale to nechám na firmy.


Teraz sa vrátim späť do zimy. 
Musím vám najskôr predstaviť svoje typické intrákové ráno. Vstanem, pozriem sa von, otočím sa a spím dalej.
...
3 minúty neskôr už samozrejme nič nestíham. Nie som jedna  z tých slečien, ktoré sa ráno sú schopné maľovať. Keď si mám vybrať medzi raňajkami a make upom, vyberám si raňajky. Lenže nikdy sa mi nestihne vychladiť čaj. Tak ho nechám na parapete a zdrhám do školy. Poobede si ho vypijem studený. Preto som pozerala po hrnčekoch, ktoré by som si mohla nosiť so sebou. No vždy, keď som si ho už už išla kúpiť, bola akcia na rúž, make up alebo púder, alebo neboli jednoducho prachy. 



Preto som sa zapojila do do testovania pohárikov Brew Cup. Bola som veľmi šťastná, keď vybrali môj blog. Takže teraz je tu mám svoj krásny pohárik. Čo ma veľmi potešilo je, že keď má niekto takýto pohárik, nemusí si kupovať kávu/čaj/kakavko do plastových pohárikov ale bude mať ten svoj.  Jeden pohárik Brew cup znečistí prírodu ako 12 tých plastových na jedno použitie. Ja keď si predstavím len za seba, koľko pohárikov som minula bola by to pekná hromada. A s týmto je to "len" 12.


Pohárik sa skladá z 3 častí skleneného poháru o objeme 227 ml, prstenca na držanie, aby som si nepopálila ruky a vrchnáku. Všetko je 100% recyklovateľné. Farby posielali z mabets.sk náhodne a mne sa presne trafili do vkusu. Červenú milujem a hnedej sa ostávam skrz moje vlasy na chuť. Napríklad už som videla aj modrý a ten sa mi veľmi nepáčil. Je skôr určený pre milovníkov kávy. Ja  kávu nepijem ale čajík si do neho budem dávať. Na fotkách je Caro, ktoré milujem piť. Už sa teším, ako ho so sebou zoberiem do nejakej kaviarničky.


Zatiaľ som s ním len behala naplneným po dome a prevracala ho. Ako vidíte, nič sa nevylialo a vrchnák drží. Treba ho trošku viac utesniť. Skúšala som s ním moju rýchlu chôdzu a aj rýchle chodenie po schodoch, a všetko zvládol.  Otvor na pitie je dostatočne veľký. Len si musíte dávať pozor, aby vám káva/čaj/kakavko, stihli vychladnúť, nech sa nepopálite. Aby som to zhrnula, z pohárika som šťastná a budem ho naisto používať, hlavne v Brne na intráku. Tam má ďalšiu výhodu, moja spolubývajúca rada prevracia plné poháre v blízkosti počítačov. Zatiaľ sme mali šťastie ale s týmto pohárikom si idem na istotu. 

Je vám jedno, či kupujete veci na jedno použitie, alebo radšej investujete?
Nosili by ste takýto pohárik?
Vlastníte nejaký pohárik "na behanie"?

2 komentáre:

  1. Tak to s tím datem taky nechápu, je to trochu uhozené a možná někdy i na úkor recenze :)
    Hrnek znám od vidění. Design sa mi moc nepáčí :-/ a mají ho všichni, což mě taky tak nějak odrazuje. Na zimu by se mi do školy takový hrnek hodil. Do školy na ranní přednášky, kdy se ještě netopí. Je fajn, pokud dobře těsní. Ale stejně by to u mě dopadlo tak, že bych ho použila párkrát. Pak by mi vadilo s sebou tahat prázdný hrnek. je to se mnou těžké :-D Počkám si, až vyrobí těsnící hrnek, co půjde po použití složit :-D a věřím, že někdo s tím přijde, protože skládací těsnící dózy na jídlo už jsou!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to by nebol vôbec zlý nápad. Ako hovorím, ešte som ho poriadne neotestovala, takže som ho so sebou nevláčila. Ale tesní dobre, tak dúfam, že to bude ok :)

      Odstrániť