piatok 2. mája 2014

Maska na perfektnú pleť

Douces Angrevones Opaline čistiaca maska s bielym ílom, ovsom a esenciálnymi olejmi





Ahojte!
Takže momentálne sa učím do školy a nestíham písať recenzie. Nestíham sa ani líčiť -_-. Našťastie mám pár vecí odskúšaných už dlhšie a zrovna tie teraz prídu na rad. Jednou z vecí je aj maska, ktorú som dostala pod stromček. Používala som ju pravidelne raz do týždňa. I keď v odporúčaniach je napísané, že raz za 10 dní bude stačiť. Kúpila som ju na www.organicday.sk


Maska zaujímavo vonia ako šumienka. Chvíľku mi trvalo, kým som si uvedomila, čo to je ale, áno je to šumienka, čo nám kedysi robil dedko. Aj konzistencia je zaujímavá. Je to biely prášok. Keďže by sme sa mali vyhnúť naberaniu kovovými predmetmi tak si ju väčšinou len nasypem do ruky a odhadom pridávam vodu. Vznikne z toho biele blatíčko, ktoré sa dobre rozotiera. Len to treba dobre rozmiešať, čo je trocha problém, pretože každá kvapka vody vyšplechne kúsok prášku. Takže kým získate návyk, ako ju používať, celkom si zasviníte umývadlo. Keď už máte blátičko na tvári, čakáte, kým zaschne. Zbelie a začne opadávať pri každom žmurknutí. Takže zasviníte všetko, kde sa pohnete. A nechcite to štípanie, ak vám náhodou spadne do oka.


Nad obočím môžete vidieť kúsok nezaschnutej masky a na čele je už zaschnutá a začína odpadávať. Po 10 minútach by ste mali mať čistejšiu, hebku a rozjasnenú. BY ale keBY bolo keBY....No používala som ju keď som mala pleť zničenú stresom zo skúšok. Prišlo mi, že neurobila zcela nič. Čierne bodky ostali tam kde sú, pleť nerozjasnená a veľké vyrážky sa mi vysmiali na tvári. Potom som použila čokoládovú masku od Freemana, ktorá mi zapadala prachom a pleť sa mi zlepšila. Odvtedy som ju použila ešte párkrát na krajšiu pleť. A zdá sa mi, že ju len troška skrášli ale všetko ostane na pleti. Jednoducho vyhodené peniaze. 


Zastávam názor, že produkty určené na všetky typy pleti / vlasov / hocičoho v skutočnosti nerobia ani jednu zo svojich funkcií dobre. Pri tejto maske sa mi to potvrdilo. Našťastie mám doma ešte dve masky, ktoré sú vynikajúco čistiace a teším sa, až miniem túto (čo zase nebude tak skoro, keďže sa dosť pomaly míňa) a začnem používať hentie. 

Akú masku používate momentálne vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára