streda 14. mája 2014

Vlasová záchrana

Douces Angevines Berbere 




Ahojte! 
Zase sa ozývam po dlhšej chvíli a s nedekoratívkovým produktom. Moje vlasové story pozná asi každý, kto číta môj blog trošku pravidelnejšie. V skratke mám rýchlo mastiace sa vlasy, ktoré som pred rokom veľmi často farbila rôznymi krikľavými farbami. Potom boli konce ako slama a pri korienkoch mám mastnú hlavu. Odkedy som mala suché vlasy, tak si myslím, že je jednoduchšie vyživiť suché vlasy ako sa zbaviť mastných. Vždy som chcela niečo, čo by som si dala na pokožku a pomasírovala. Pokusy už tu boli ale nič moc to nerobilo. Preto, keď som uvidela, že organicday majú niečo, čo sedí na popis brala som to!


Bol to ďalší vianočný darček. Odvtedy som ho používala každý týždeň na noc. Jednoducho som ho vmasírovala do vlasov večer, keď som vedela, že už nikam nepôjdem. Večer ľahla a ráno zmyla. Alebo keď som večer nestihla stačilo tak 15 minút pred umývaním. Aj tak bolo vidieť rozdiel. Moja vlasová pokožka je suchá a svrbí. Preto si ju dosť často škriabem, odškrabnem si kúsok pokožky, potom mám mini chrastičky vo vlasoch a tie ma iritujú ešte viac --->škriabem sa viac. Zistila som, že po použití už nemám takú potrebu sa škrabať. 


Požívala som ho naozaj pravidelne, ale potom sa stalo, že som ostala v Brne na dlhšie a asi mesiac som ho nepoužila. Pocit svrbenia pokožky sa znova vrátil. Keď som ho po mesiaci použila "vyštípal" mi hlavu. Štípali ma všetky mini ranky, no po chvíli masírovania to bolo zase všetko v poriadku. Odvtedy ho používam minimálne raz do týždňa a mám pocit zlepšenia stavu mojej vlasovej pokožky. No vlasy sa mi mastia stále rovnako.Vôbec ma neštípe, má zaujímavú kvetinovú vôňu. Má žltú farbu a samozrejme olejovitú konzistenciu. 


V zložení som nenašla nič, čo by mi udrelo do oka. Ale hneď sa aj priznávam veľmi sa v tých silikónoch, parabénoch a spol nevyznám. No vidím, že prírodné veci sú na  10000000000% lepšie ako tie, čo používam momentálne. O Toni and Guy už som vás informovala ešte jeden pán čaká na svoju chvíľu. Preto, keď budem mať viac peňazí isto si kúpim nejaký síce drahší ale prírodný šampón. 


Čo však nemôžem potvrdiť je efekt proti padaniu vlasov. V tom som nezaznamenala žiaden rozdiel. Ale k tomu som si olejček primárne nekupovala. Bol by to len príjemný benefit, takže nevadí. 
V skratke ide podľa mňa o dobrý produkt, pre ľudí s podobnými problémami s vlasovou pokožkou(štípe, je suchá a rýchlo sa mastí). Jediný problém je vyššia cena a to, že ho musíte používať pravidelne. 

Akú kúru na vlasovú pokožku používate vy?
Preferujete prírodné alebo drogérkové šampóny?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára