piatok 30. mája 2014

Vôňa jari

Raw Gaia Organic Floral Face toner, Hemp Heaven Mosturizer




Ahojte!
Dneska tu mám dva produkty, ktoré sa mi veľmi páčia. Takže kto nemá rád nehejtujúce recenzie, tak si dneska na svoje nepríde. Ide o krém na tvár, takže slečny, ktoré majú podobnú pleť môžu spozornieť. Keď som písala článok o prvom Raw Gaia kréme tak som písala, že mi trošku vysušil pleť a bola nepríjemná na dotyk. Potom som zašla do www.mojesminky.cz. Konečne mali zelený Hemp Moisturizer. Tak som si zobrala ten a dostala som kvetinový toner.


Aby mal tento post nejakú postupnosť musím začať krémom. Po modrom kréme sa mi do zeleného veľmi už nechcelo, no premohla som sa a skúsila to. Pretože som aj tak nemala žiadny vyhliadnutý. Síce som  už som chcela niečo krémovej konzistencie, pretože som zistila, že olejčeky naozaj nie sú pre moju pleť to pravé. Ale o konopnom oleji, ktorý obsahuje, som počula len samé chvály. Tento má mazľavú olejovú konzistenciu. Natiera sa celkom dobre a pri telovej teplote sa topí. Obsahuje kakaové maslo, marhuľový olej, konopný olej, citrónový a pomarančový esenciálny olej. Natieram si ho na večer a dám si troška silnejšiu vrstvu, ktorá sa mi rýchlo vpije a idem spať. Ráno sa zobudím a mám krásnu pleť! Naozaj takto spokojná som z krému už veľmi, veľmi dlho nebola. Moja pleť je ráno prejasnená, čistá a hlavne nie suchá. Tento krém naozaj odporúčam každému, kto má suchú pleť. Je síce maličký ale zase raz sa míňa veľmi pomaly a takéto balenie vydrží veľmi dlho.




Toner som dostala po tom, ako som povedala, že začínam s tonermi. Že vôbec neviem, ako sa používajú a čo mám o nich čakať. Potom našťastie jedna z mojich obľúbených blogeriek trb napísala, podľa mňa, dosť dobrý článok o toneroch. Tento toner by som zaradila do hydratačnej skupiny. trb píše, že je to podľa nej kravina. No pre mňa je to ráno to pravé. Ako som písala, po kréme je ráno moja pleť dokonalá. Takže už nepotrebuje ďalšie mazanie, ktoré by ju zaťažilo. Preto použijem toner. A je to! Balenie sa mi veľmi páči, je to rovnako ako pri kréme sklo. Rozprašovač je výborný roztrekne naozaj jemnú rosu a tri streky ny tvár mi bohate stačia.


Oba produkty sa mi veľmi páčia a s kľudným svedomím ich môžem odporučiť pre ľudí so suchšou pokožkou. Sama by som ešte chcela vyskúšať ten glow sprej. Isto na leto vyskúšam ešte čosi ľahšie ale k tomuto krémiku sa vrátim!

Aké produkty používate na leto?
Používate stále jeden osvedčený krém alebo ich striedate?
Používate toner?

4 komentáre:

  1. S tím tonerem to nevidím, ale na krém jsi mě docela nalákala, myslím, že by mi mohl sedět. Ale počká to, až spotřebuji zásoby Balm Balm balzámu. Jdu si dát krémík na wishlist :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj toto je asi jediný krém, pri ktorom viem, že môžem byť kľudná, ak ho odporúčam. Ale som zvedavá, čo spraví s tebou :) Dúfam, že ťa poteší rovnako ako mňa!

      Odstrániť
    2. Precteno podruhe a stale ho chci! :)

      Odstrániť
    3. Dobre, dobre tak sa mi to páči :)

      Odstrániť