utorok 2. decembra 2014

Stále nemám ružové štetce

Bdelium Tools Tapered blending 785 Maestro series, Pencil 780 Green bambu





Aby ste pochopil názvu, tak ešte minulý rok na pod stromček som chcela Pink Bambu. Lenže keď som prišla do predajne mojesminky.cz všetky, ktoré som chcela boli vypredané a navyše dostala som super rady na iné štetce, takže som zobrala tieto dva. Rozotierací štetec bol samozrejmosť, skoro vždy si kúpim "blending" štetec, keď skúšam novú značku štetcov a pencil bol nutnosťou, lebo môj starý z Gosh mi asi prestáva pomáhať(začína ma pichať na oku).


Tapered blending 785 Maestro series - Maestro séria je ručne vyrábaná z prírodných aj syntetických vlákien, ktoré sú upravené antibakteriálnou úpravou. Tento štetec je medzi najpredávanejšími. Takisto má v popise, že je vyrábaný z prírodných a syntetických vlákien, lenže nikde nie je napísané, čo sú tie prírodné vlákna. Je dlhý 18 cm a z toho štetiny majú tak 1,5 až 2 cm. Je v mojej obľúbenej čiernej farbe a má striebornokovovú rukoväť. Jednoducho klasika, ktorú milujem! Je vhodný najmä na dymové líčenie a roztieranie prechodov medzi tieňmi, ale aj na nanášanie korektoru a púdru pod oči.Ja ho používam na rozotieranie prechodov a vtedy, keď dám príliš veľa tieňu. Pretože, keď s ním strácam tiene do seba, celkom strácajú intenzitu a ja musím vrstviť. No niekedy to robím naschvál, lebo vrstvený vzhľad vyzerá lepšie. Je celkom veľký, takže sa nehodí na jemné prechody a malé plochy. Isto si k nemu musím kúpiť ešte jeden menší. Som celkom rada, že ho mám, pretože už ma párkrát zachránil od píliš silného líčenia. No myslím si, že pokiaľ máte svoj zabehnutý štýl, veľa neexperimentujete s líčením, bude vám stačiť iba jeden menší.






Pencil 780 Green bambu - Green bambu je zelený a z bambusu (rukoväť), ako by sa z názvu dalo čakať. Náter má len jeden, takže spod neho presvitá bambus. Mne sa to celkom páči ale nepôsobia veľmi profesionálne. Zase raz mám jeden z najpredávanejších. Potrebovala by som ešte pár veľkostí pencil štetcov, pretože sa s nimi dobre nanáša tieň do záhybov, do vnútorného aj vonkajšieho kútika. Je celkom jemný. Nie jemnejší ako RT ale stále dosť jemný, nato aby ste sa s ním bezbolestne namaľovali.










Oba už skoro rok používam. Pri čistení sa stane sem-tam, že sa blendingu zlomí štetinka ale to nie je často. Celkovo mi štetiny nevypadávajú a hodnotím oba ako veľmi kvalitné. Fotky som bohužiaľ musela stiahnúť zo stránok mojesminky.cz, pretože som si oba štetce zabudla doma. :/ Štetce nafotím a fotky sem isto pridám :)


2 komentáre:

  1. já mám růžový Precision Kabuki a chtěla jsem i jiné, ale nikdy nebyly v té růžové... tak jsem si kolekci doplnila Real Techniques a teď už moc nemám nápady, jaký další štětec by se mi hodil. ale ten kabuki mám cca dva roky, peru ho nešetrně a nic mi z něj nevypadlo a drží, jsou kvalitní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie ružové sú asi stále vypredané. To rada počujem. Ja ich mám kratšie ale tiež sú zatiaľ v poriadku :)

      Odstrániť