utorok 6. januára 2015

Keď kontúrovať, tak poriadne!

Make up studio Highlight & Shading 



Ahojte! 
Začalo sa skúškové, čas temna! Našťastie som sa predzásobila až 2ma článkami. Dneska dávam prvý. Značka Make up studio mi až taká známa v blogerskom svete nepríde. Ja som už dávnejšie písala recenziu na lícenku. Odvtedy som si kúpila ešte jednu, tento kontúrovací set a ceruzku. Samozrejme, že vám chcem všetko ukázať ale mám pocit, že nestíham. Dávam skôr články na veci, ktoré sa mi míňajú, aby som o nich napísala skôr, ako ich vyhodím. Dúfam, že po skúškovom budem dávať cez týždeň aspoň tri články.



Túto dvojcu som si kúpila ešte niekedy na začiatku roka a používala som ju dosť často. Mám malý štetec od Zoevy, ktorým ho nanášam. Keď sa naozaj snažím najskôr použijem svetlú a potom tým istým štetcom tmavú farbu a nakoniec ich spojím iným štetcom. Väčšinou však používam iba tmavú farbu, pretože nemám pocit, že by biela niečo robila. Maximálne zmatní, preto ju niekedy použijem aj ako púder vo veľmi jemnej vrstve.


Ako vždy začnem obalom. Ten je zložený z dvoch častí, vrchná je pogumovaná s vystupujúcim názvom značky. Samozrejme sa ihneď zapacká a teraz je strašne špinavý. Obsahuje zrkadielko, na ktorom je znova logo firmy. Spodná časť je lesklý plast. Je úplne ľahký ale nemám pocit, že by šlo o sh*t. Pri prenášaní sa obal ešte nepoškodil.Obsah-teda púdre majú každý 3 gramy


Ako som napísala bielu farbu nepoužívam až tak často, lebo ju nieje až tak vidno vo výsledku. Ale zapúdrujem ňou svetlý make up. Tmavá farba je v obale celkom tmavá ale jemným ťupnutím do nej sa dá nabrať aj malá vrstva a tú môžete postupne vrstviť a mať požadovanú intenzitu. Myslím že je v nej aj kvapka oranžovej ale cez leto mi to až tak nevadilo. Teraz, keď som blondína musím používať inú kontúrku. Používala som ju aj v zime a môžem povedať, že má celkom fajn výdrž - okolo 5 hodín. Nanáša sa veľmi dobre a aj sa ľahko rozotiera dostratena a medzi vlasmi. 
Cenu si veľmi nepamätám ale zdá sa mi, že stála niečo okolo 30€, čo nieje málo. Za balenie, ktoré pre mňa obsahuje iba jeden produkt použiteľný iba istú časť roka. Kvalitou je však vyšší priemer. Sama by som teraz kúpila už krémové kontúrovacie farby alebo veľa korektorov(v podstate je to to isté). 

Máte nejaký produkt Make up Studio?
Čo používate na kontúrovanie?

PS: Keď nabudúce budem písať o kontúrovaní, napísem o skvelej farbe pre všetkých. 

3 komentáre:

  1. Já tu značku znám jen z doslechu, ale ani mě neláká, právě těmi cenami - to už jdu raději do něčeho osvědčeného. Já mám bronzer od BarryM a je super, ten odstín - univerzál, suprový :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa celkom láka vyskúšať. Je niečo ako inglot s tými freedom systémami. Napríklad tiene majú obrovské. A krásny výber. Ja si tam isto ešte skočím :)

      Odstrániť
  2. Odstín vypadá super, nikdy jsem nezkusila, ale vypadá to dost dobře! Já mám nejradsi na konturování pudr od Flormar, dříve jsem milovala od Sleek..

    OdpovedaťOdstrániť