utorok 3. marca 2015

Make up ako šperk!

Kat von D Studded kiss lipstick odtieň Underage Red 





Ahojte!
Dnešný rúž je naozaj šperk medzi mojou kozmetikou. Viem, že väčšinou je tak označovaný YSL rúž ale ten nemám takže KVD sa môže vynímať! Samotnú Kat vnímam ako vzor v líčení a aj v jej štýle. Rada sledujem jej serial LA ink. Veľmi sa mi páči jej štýl v tetovaní. Už z tohoto malého úvodu môžete vidieť, že ju zbožňujem. Preto som si nemohla nechať újsť možnosť nakúpiť jej výrobky. Mám rúže, tekutý rúž a linku. Zatiaľ som vyskúšala veľmi dobre len rúže a to ani nie všetky odtiene! Chápete? Som trápna! 



 Ak niečo neznášam je, že niekto si kúpi rúž/krém/lícenku pondelok, v utorok je na blogu new in a v stredu je recenzia. Akože vážne? To ste ten produkt stihli mať vo viacerých podmienkach a viete, ako sa zachová? Možno preto sú moje recenzie trošku neskôr ako vec kúpim. Našťastie tento jeden mám odskúšaný dostatočne môžem na neho napísať recenziu!
Rúž som kúpila po veľmi dlhom vyberaní v Sephore v USA. Chcela som nejaký červený, lenže vyberte si, keď ona tam má asi 10 červených! Nakoniec som siahla po Underage red. Jedná sa o brutálnu krvavú červenú, ktorá sa nehodí na bežný deň. Ja si ju dávam na večer von. Vie si ju predstaviť ku krásnym pin up šatom. Myslím, že je v nej aj kvapka oranžovej ale nerobí mi žlté zuby.



Obal je ako som už napísala krásny. Sú na ňom malé čierne pyramíndky- vybíjace. Veľmi mi pripomína náramok, ktorý mi dala maminka, keď som začala počúvať metal a išla som von na prvý koncert. Je veľmi pevný a rúž sa troška ťažšie vysúva. Na spodku máte nálepku vo farbe odtieňa a na vrchu je logo KVD. Rovnaké logo je vyrazené na samotnom rúži. Produktu sú len 3g čo mi príde vzhľadom k cene málo.
Aplikuje sa ťažšie, pretože je kompletne matný, čo znamená, že je aj veľmi suchý.Musíte viackrát prejsť, aby ste naniesli farbu správne. Inak pigmentovaný je výborne. Takže by stačil aj ten jeden ťah ale chceme mať pekne vykontúrované pery, že? Ako som písala je suchý, takže hydratáciu nečakajte a pred nalíčením si namažte pery niečim výživným. Mám ho väčšinou iba na večer a to mi pery nevysuší ale myslím si, že pri každodennom líčení by mi pery vysušil.  Výdrž je slabá. Na perách sa udrží tak hodku a pol bez jedla a pitia. Ak chcete jesť alebo piť zoberte si ako ja zrkadielko a upravujte. Našťastie nerobí takú tú hnusnú čiaru tam, kde sa pery stretávajú ale nevytráca sa rovnomerne.



Rúž sa mi viac páči v mojej poličke ako na perách - teda farba je skvelá. Lenže cena, výdrž, NEhydratácia až tak nie. Asi by som si druhý už nekúpila (mám ešte asi 9!!!). Ľutujem, že nemám žiadne tiene ani lícenky, lebo tie v testeroch vyzrali luxusne a nechápem, prečo som ich tam nechala.

Na aký produkt ste sa tešili ale nakoniec vás sklamal?

2 komentáre:

  1. KVD tiež obdivujem i keď od nej ešte nemám žiaden produkt, ale tento rúž vyzerá naozaj skvele ako farba, tak aj balenie, no len škoda tej výdrže.. :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A teraz si predstav to trápenie, keď bude mať limitku, ktorá je ešte krajšia a viem, že rúže sú nanič! :(

      Odstrániť