nedeľa 19. apríla 2015

Keď ho hodím o zem, rozbije sa?

MAC Pro longwear concealer odtieň NW20




Krásny deň!
Jedno z mojich kozmetických predsavzatí bolo mať viac druhov make upu a viac druhov korektorov. Pretože niekedy preferujem ľahké krytie a matnú pokožku. Inokedy zase lasknúci sa výsledok. V MAC som chcela vyskúšať aj make up aj korektor. Dala som si poradiť pri výbere a neľutujem to. Jediné, čo mi trochu vadí je, že som vtedy bola opálená a viem, že by som zniesla obe veci o odtieň, dva svetlejšie. 


Pro longwear je v podstate taká hviezda v kufríkoch make up artistov. Vidím ho asi v každom tutoriály. Fľaštička obsahuje 9 ml a mala by sa spotrebovať za 6 mesiacov. Myslím si, že sa to v pohode zvláda. Keď už si vyberiete správny odtieň, nemôžete prerobiť. Korektor sa dá použiť naozaj na všetko. najlepší je podľa mňa pod oči. 


Na pokožke sa krásne ako keby roztečie, vy ho rozotrete dostratena a ostane na svojom mieste až do rána. Najlepšie je ho zapúdrovať. Keď je namieste je úplne bez záťaže. Používala som ho pravidelne každý deň ale potom sa to stalo. Položila som ho na roh skrinky a zhodila. Vtom sa celý rozprskol a dno som musela pozametať. Našťastie zvyšok som vložila do obalu z presnídavky. Tam už trochu schne ale aspoň ho môžem ešte chvíľu používať. 




Jedná sa naozaj o profesionálny korektor a myslím si, že ak bude možnosť kúpim si aspoň 3 odtiene. Dobre sa rozotiera, vydrží a kryje. Našťastie máme MAC už aj na Slovensku, takže môžem si ho ísť vyskúšať aj v čase, keď som veľmi svetlá. 

Poradíte mi váš obľúbený korektor?

2 komentáre:

  1. Pěkný design!!
    sakra to moc nevydržel... :-/ taky po něm kouknu. Ale musím šetřit no :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to nie, obaly by mohli byť plastové :) Mala by si :)

      Odstrániť