nedeľa 26. apríla 2015

Načo jeden, keď môžeš mať deväť?!

KatVonD studded lipstick collection


Krásny deň!

Malá vsuvka : Na mojom facebooku prebieha giveaway o jeden skvelý rúž. Pre viac info klikajte tu!

A teraz už recenzia. Odkedy som videla, že Kat bude mať novú kolekciu malých rúžov, chcela som ju. Bohužiaľ sa vychádzala až keď ja už som nebola v Amerike. Našťastie tam bola sestra, ktorá mi sadu kúpila. Veľmi som sa na ňu tešila a keď došla hrala som sa s nimi asi týždeň!


Všetky minirúže boli zabalené vo väčšom obale, ktorý mi pripomínal rúže mojej babky. Tiež mala takýto obal s viacerými rúžmi a my sme jej ho so sestrami brali. Celý obal má potlač vybíjancov, ktoré sú aj na rúžoch. Vpredu aj vzadu sú rúže samotné. Najlepšie na takejto sade je, že sú v nej všeliaké farby rúžov, ktoré by ste si možno ani nekúpili. Ja osobne by som si nikdy nekúpila lovecraft alebo wonderchilde. Navyše sú tam 4 odtiene červenej a každá je iná. Samozrejme!


Všetky sú naozaj maličké, obsahujú 1,2g. Pričom bežný rúž obsahuje 4,5g. Vôbec mi to nevadí, práve naopak. Všetky rúže by sa mohli vyrábať v dvoch verziach. Malé a veľké. Tak by som mala svoje srdcovky vo veľkom balení a tie, ktoré chcem vyskúšať v malom. Vedela by som, že ich miniem. 



Balenie je vytvorené z malých, čiernych pyramídiek. Na pohľad je krásne! V ruke sa tiež drží skvele, ukľudňuje ma, keď sa s nimi hrám. Na spodku každého rúžu je farebná nálepka s názvom, aby ste lepšie našli odtieň. 






Všetky rúže sú rovnakom poradí a idem zľava doprava. 

Countess - výrazná oranžovo červená. Milujem ju, pretože som zistila, že sa mi oranžové rúže hodia, aj keď som sa im vyhýbala. 
Agatha - svetlá broskyňová nude. Zrovna na tento odtieň som sa tešila, pretože viete, že mám problém s nude rúžmi. A dopadol najhoršie strašne lezie do vrások na perách, vyzerá mŕtvolne a vôbec sa mi nehodí. Putoval ku sestre.
Adora - tmavo červená so zlatým leskom. Podobá sa trošku na Viva glam MAC Riri, len má viac odlesk do zlata. Veľmi rada ju nosím.
Sexer - výrazná ružová s modrým podtónom. Zatiaľ som ju nenosila často, nechávam si ju na leto.
Wonderchilde - ružovo fialová so shimmerom. Prvá, ktorú som odskúšala. Tento odtieň ma bohužiaľ až tak nechytil za srdce.
Bachleorette - jedná sa o červenú ružovku, Krásny a hlavne zaujímavý odtieň. Dobre sa nosí a ľahko sa kombinuje. 
Motorhead - čierna čerešňa. V obale vyzerá naozaj skoro čierno ale keď ho dáte na pery máte z neho krásnu tmavú červenú, ktorú som nosila  hlavne cez zimu. 
Lovecraft - zstrená ružová s kvapkou šedej a fialovej. Moja najobľúbenejšia telová farba, ktorá sa dá skvelo nosiť. 
Hexagram - krvavočervená. Obyčajná klasika pre každého. 


Kat vo videu, kde rúže predstavuje, hovorí, že nepozná človeka, ktorý nemá rád creme brule. Preto im dala túto vôňu. Musím potvrdiť naozaj voňajú sladko, ale dá sa to zniesť a na perách to dlho nepocítite. Matné odtiene sa troška ťažšie nanášajú. Musíte sa s nimi pohrať a odporúčam používať štetec. Vôbec niesú dlhotrvajúce, ako by mali byť. Ževraj 10 hodín bez toho aby vysúšali pery! HA-HA-HA! Pery mi celkom vysušujú, ale stačí si dať pod rúž balzám a vyriešené. Mne bez pitia a jedenia vydržia tak hodku, hodku a pol. Lenže po jedení a pití sa musia upraviť. Navyše strašne sa otierajú. Musíte si dávať pozor, ak nosíte šatku alebo niečo, čoho by sa mohli vaše pery dotknúť. Čo ma však ohromilo, bolo, že rúže (ten šúlok farby) vypadávajú z obalu (toho čierneho). Keby sa to stalo pri jednom rúži, je to v poriadku ale stalo sa mi to už pri dvoch a minimálne ďlšie dva vyzerajú tak, že ešte raz ich zoberiem von, vypadnú. Od Kat bohužiaľ už rúže nechcem, stačia mi tieto. Ostatné veci by som veľmi rada ešte vyskúšala. 


Som rada za túto sadu, pretože obohatila moju kolekciu. Naučila som sa používať rúže tak, aby som s nimi nemala žiaden problém. Myslím si, že nemusíte smútiť, že sa u nás nedajú kúpiť, myslím si, že aj na Slovensku nájdeme lepšie rúže. 

Aký je váš top odtieň rúžu?
Preferujete matné, či lesklé rúže?

4 komentáre:

  1. Nádherné jsou, jak obal, tak i odstíny. Na tohle je Amerika super, plno miniaturek, výběry toho nej.. I když ty píšeš, že zas takový zázrak nejsou :) Já mám raději lesklé rtěnky, matné sem tam, ale nesmí udělat na rtech popraskanou krustu.. Takže matné bez třpytek, ale s lesklým finishem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, keď vieš, že niečo neminieš kúpiš si to v miniaturke. Na tvojom blogu som si všimla :) Hlavne máš dobrý výber nude rúžov, čo ja akosi zatiaľ nezvládam.

      Odstrániť
  2. Veľmi sú pekné, hlavne ten obal a vlastne aj odtiene. Si ich viem predstaviť mať pekne uložené v nejakom stojane, dobre by to vyzeralo :)

    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť