utorok 5. mája 2015

Najkrajšie obočie

Anastasia Beverly Hills dipbrow pomade odtieň Soft Brown



Krásny deň!
Obočie je veľmi dôležité pri líčení - orámujú vašu tvár. To počúvate zo všetkých blogov. Riešiť obočie začalo byť v móde tak pred dvoma rokmi. Priznám sa, ja som sa k maľovaniu obočia dostala oveľa neskôr, ako som sa začala maľovať. Anastasiu som vôbec nepoznala, až v Amerike som zistila, že existuje takáto slávna značka na obočie. Samozrejme moje blogerske svetielko začalo svietiť a musela som mať jeden z najznámejších produktov. Prvý pokus bol veľmi vtipný.  Nemala som veľmi náladu sa s nikým rozprávať, tak som veci skúšala sama. Zobrala som si štetec a farbu, ktorá mi vyhovovala. LENŽE som si ho zabudla vyčistiť. Bol na ňom zbytok nejakej čiernej! Takže som vyzerala ako transka. Potom som išla do MAC, kde keď ma videl ich vizážista, tak ma ihneď odličoval...Druhý pokus nedopadol o nič lepšie. Boli sme na posledných nákupoch, pred odletom (aj tak sme nestihli) a ja som chcela len vyskúšať odtieň a rýchlo brať veci. Lenže pani v Sephore trvala na tom, že ma namaľuje. Tak som tam stála a ona sa ku mne načahovala (bola odo mňa oveľa nižšia), namaľovala mi jedno obočie a ja už som fakt musela ísť. Podala mi zrkadlo a ja že je to krásne, nech mi podá odličovací obrúšok. Jej 10 minút strávených upravovaním mi jedného obočia som razom zmyla a utekala zaplatiť.



Obal tohoto výrobku je podobný ako pri color tetkách, len trochu menší. Myslím, že pri spotrebe od otvorenia 6 mesiacov, by mohol byť aj polovičný. Ja už ho mám otvorený viac ako 6 mesiacov a musím si zaklopať, že zatiaľ v pohode. A neminula som ani tretinu! Jedná sa o tvrdší gél. Nanášam ho normálne Essence štetcom. Lou vo svojom videu tvrdila, že sa nedá vrstviť, ja musím oponovať. Vrstviť sa dá a záleží iba na vás, akú intenzitu chcete. Keď už ho raz nanesiete, dole ho dáte až odličovačom. Overené asi v milión situáciach - mala som ho vo fitku, behala som sním prežila som s ním viac ako 24 hodín hore. Jednoducho nezlezie.



Farbu som vychytala. Možno by som si v budúcnosti vybrala o niečo viac studenší odtieň, ak by sa dalo. Inak som s ním veľmi spokojná a vôbec neľutujem, koľko som za neho dala. Ak sa nepokazí, tak ho budem používať minimálne rok. Z anastasie plánujem ešte niečo vyskúšať. 

3 komentáre:

  1. prečo si nedala fotku tvojho vymaľovaného obočka? takto si to neviem predstaviť..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. https://www.facebook.com/OsobnyBlog/photos/a.625136607573570.1073741829.283702881716946/838160059604556/?type=1&theater

      :) Na fcb dávam fotky stále :)

      Odstrániť
  2. Obočí si nijak nezvýrazňuji, ale tento produkt vypadá celkem lákavě. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť