utorok 30. júna 2015

Prečo je dobré mať vzorky?

Dr. Hauschka kazeta pre normálnu, suchú a citlivú pleť




Ahojte po veľmi dlhom čase!
Tento post píšem úplne šťastná. Som rada, že sa mi skončilo skúškové, že ostávam doma, že ste mi ostali verné, aj keď som neprispievala. Dúfam, že to cez leto znovu rozbehnem a články sa vám budú páčiť.
Chcela som začať pozitívne, čím prezradím na začiatku, že ide o skvelé produkty. 


Popravde vôbec neviem, ako som sa dostala k tejto značke. Samozrejme som ju registrovala ale prišla mi strašne drahá. Teraz na konci semestru som si ušetrila nejaké peniaze a chcela ju vyskúšať. Problém bol, že som nevedela čo a ako a nechcela som kupovať rovno celé krémy. Preto som išla k pani Radke, ktorá bola veľmi milá a pomohla mi s výberom. Chvíľu sme sa bavili o mojej pleti a potom mi odporučila tento set na vyskúšanie. 



Set je krásne zabalený v plechovke, vnútri nájdete nejaké popisky a prospekty k samotným produktom. 


Ešte zabalené v priesvitnom papieriku s nálepkou. Všetko sa mi to veľmi páčilo a príde mi to ako skvelý darček. Navyše pre mňa to bola skvelá možnosť vyskúšať produkty v menšom balení. Cena bola okolo 300 kč. 


Keď už sa konečne dostanete k obsahu zistíte, že obsahuje:

  • Čistiace mlieko 10 ml :  Pani Radka ma upozorňovala, že je vyrábané na kozmetiku prírodného charakteru, takže mi nezmyje držiaky. Chcela som si aspoň umyť pleť a to zvládlo na takých 80%. Jediná výhoda tohoto odličovača je v tom, že nechá pokožku krásne vyživenú. Inak by som ho vôbec neodporúčala, pokiaľ používate inú, ako prírodnú kozmetiku.
  • Čistiaci krém 10 ml : Jeden z dvoch top výrobkov celej sady. Obsahuje jemne namleté čiastočky, ktoré sú podobné ryžovému pílingu značky Dermalogica. Odporúča sa vtiskávať do pleti - žiadne krúživé pohyby. Nanáša sa smerom zhora dole, od stredu von. Je to naozaj zázrak, pretože už na nejaký 5-ty deň som videla zmenu v podobe čistejšieho nosu a priestoru medzi obočím. Čierne bodky boli na ústupe! Naozaj som si ho zamilovala. Celkom som sa bála, koľko mi vydrží ale pri normálnom používaní ráno a večer vydržal cca 12 dní.
  • Pleťové tonikum 10 ml : Tonikum je druhý top výrobok. Po použití pleť vôbec nepne, práve naopak je vyživená  a žiarivá. Póry sú stiahnuté a asi po 3 použitiach som si začala myslieť, že žiadne póry nemám! Tonikum mi nanešťastie nevydržalo až toľko, kvôli dávkovaniu, niekedy sa mi stalo, že som ho vyliala až príliš. 
  • Pleťové mlieko 5 ml : Presne toto je konzistencia, ktorú potrebujem! Je riedke ale výživné. Často sa mi robí krupička od kútov úst smerom dole. Diabolsky svrbí a veľa ľudí mi povedalo, že si často škriabem bradu. Čo samozrejme viem, lebo to svrbí. Tento krémik urobil to, že tú krupičku ako keby obalil. Naozaj, keď som si prechádzala po brade cítila som na nej ochranný film. Vôbec ma nesvrbela a tým,že som si ju neškriabala sa začala hojiť! Pleťové mlieko mi vydržal rovnako dlho ako čistiaci krém, pretože je také výživné, že ho stačí fakt málo.
  • Kdoulový krém(vie niekto po slovensky?) 5 ml : Tento krém by mal obsahovať bambucké maslo, čo už som si v minulosti overila, že vôbec nesedí mojej pokožke. Lenže pri tom, ako mi všetko krásne funguje som chcela predsa len zázrak aj od tohoto krému. Bohužiaľ mi úplne rozhasil celú starostlivosť. Brada začala opäť svrbieť a vrátila som sa tam, kde som bola. Za mňa tento krém neodporúčam.
  • Ružový krém 5 ml :Tento som ešte nestihla otestovať, pretože si ho nechávam na chladnejšie dni.
 Musím to zhrnúť ako veľmi pozitívnu skúsenosť s prírodnou kozmetikou. Ak ste z Brna odporúčam ísť k pani Radke, ktorá vám ochotne pomôže vybrať to najlepšie pre vás a povie vám niečo viac o značke. Radím vám vyskúšať aspoň tento set, aby ste zistili, čo vám sedí a o nie. Za objav tonika + čistiacého krému si celkom ďakujem, teda moja pleť mi ďakuje. 

Máte nejakú skúsenosť s Dr. Haushcka?
Aká je vaša obľúbená značka starostlivosti o pleť?
Čistíte si pleť 2x denne?

1 komentár:

  1. Tuto značku jsem ještě nezkoušela, ale je to pěkný set. Já teď používám sadu Herbalifu a čištění pleti 2x denně někdy flákám. Ale pokud mám čas, tak si ji i ráno vyčistím. Večer si ji čistím vždy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť