nedeľa 5. júla 2015

Tekutý rúž je hit!

Kat Von D Backstage Bambi 


Ahojte!
Kat milujem odkedy som ju prvýkrát uvidela v telke. Má svoj štýl, veľa sa maľuje, nosí, čo chce. A všetko to vyzerá pekelne dobre. Jej líniu kozmetiky som chcela strašne moc ale predáva sa len v USA, takže mi ušiel aj jej krásny kufrík na kozmetiku. Na šťastie sa mi podarilo uloviť pár vecí. Rúže sa mi až tak nepáčili, preto som sa tešila na tekuté rúže, ktoré zažívajú svoj boom. Vybrala som si najžiarivejšiu farbu, pretože také ja rada.


Obal je pokreslený "tetovaniami" od Kat. Je veľmi úzky a dlhý. Trošku horšie sa s ním manipuluje pri nanášaní. Aplikátor ma typický leskový. Konzistencia je hutnejšia ako lesk a veľmi dobre sa rozotiera po perách. Na začiatku ju cítiť ako keď ste si rozpustili tie bublinkové čokolády v ústach(asi taká konzistencia) a sladko vonia. Po chvíli zaschne a nie je ju cítiť. Na perách vyzerá rovnako dobre, ako rúž, nezachytávajú sa o neho vlasy ako o lesk.



Farba je veľmi výrazná. Vždy, keď si ju dám chytá pozornosť. Všetci sa pozerajú. Niektorí zhrozene, niektorí obdivne. Myslím, že to nebude pre všetkých, pretože nie každý zvládne takúto pozornosť. Myslím si, že ak sa stane zázrak a ja sa opálim(pretože všetci vieme, že keď výjdem v plávkach na slnko, slnko zájde lebo ja žiarim viac), tak bude vyzerať ešte krajšie. To je aj dôvod prečo ho sem dávam pred letom. Ak budete mať možnosť túto farbu si kúpte. Nemusí to byť od Kat.



Výdrž rúžu je veľmi dobrá. Ak nejete a pijete iba sem tam vydrží aj 3 hodiny. Po jedle treba upraviť. Z úst sa vytráca rovnomerne ale už keď úplne stratí farbu kontúra ostane. Nezalieza mi do vrások a nezvýrazňuje šupinky. Necítim, že by mi pery vysušoval. Práve naopak je tam aj jemná hydratácia. Ako som bola sklamaná z bežného rúžu, som nadšená z tekutého. Kat si to u mňa opravila. Ešte mám doma dve ceruzky ale túžim vyskúšať aj tiene a lícenky. 



Máte nejakú ikonu, ktorá ma kozmetickú značku a vyskúšali ste ju?
Kto je váš vzor v líčení?

2 komentáre:

  1. úžasný odtien, od Kat by som určite rada niečo vyskúšala! Ako si sa k tým produktom dostala, ak smiem vedieť? Nejaký dobrý človek ti doniesol s USA? :) závidím!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, sama som si ich kúpila v USA. Zatiaľ žijem zo zásob a stačí mi :)

      Odstrániť