nedeľa 23. augusta 2015

vzorečky vol.5


 Ahojte!
Ako ste si už možno všimli, vzorkami nepohrdnem. Niekedy je to jediná možnosť ako odskúšať naozaj drahý produkt, alebo ako sa vyhnúť zlej kúpe. 



Nivea Gél-krém proti celulitíde. Tak že by som veci proti celulitíde vyhľadávala tiež nemôžem povedať. Ale keď už bol v dákej Eve, tak som sa rozhodla vyskúšať. Jedná sa o gél, ktorý sa veľmi dobre vsiaka. Je modrej farby. Pokožku som po ňom mala jemnú. Z jednej vzorky sa proticelulitídny efekt nedá pozorovať ale použitie bolo príjemné. Nato že sa jedná o Niveu som bola veľmi spokojná. 



Balea Young hydratačný krémový gél - Prečo som si ho kúpila? No lebo ten mini obal je super! Má ochranný faktor 10 a miniem ho skôr ako ublíži mojej pleti.  Naozaj to nebolo nič špeciálne, čo by som ešte chcela kupovať. 


Nuxe a ich legendárny olej - Samozrejme, že som ho musela vyskúšať. Konzistencia suchého oleja je ako u väčšiny. Necítim sa po ňom hydratovaná ani vyživená. Na vlasoch mi urobil solídnu mastnotu. Jediné, čo je na ňom super, je vôňa ale to mi bohužiaľ nestačí.


Loréal extraordinary oil - od prvej chvíle mi divne voňal až kým som nešla variť a nepoužila čierne korenie. Presne to bola vôňa tohoto krémiku na vlasy. Má naozaj hutnú konzistenciu ale dobre sa roztiera po vlasoch. Nanešťastie mi strašne zaťažil vlasy a navyše mi ich zmastil.


 Ellie hydratačná maska - Všimla som si jej po upozornení, že v TETE je nejaká nová značka pre mladú pokožku. Bolo to v nejakej nižšej cene, takže som si jednu zobrala. Rozpatlala som si ju na pokožku, počkala 15 minút a zotrela. Nevidela som žiadneho rozdielu. 


La roche posay  Nutritic Intense Riche - Keď som hľadala najlepší krém pre seba, využila som samozrejme aj lekárenských vzoriek. Musím uznať, že tento krém ma veľmi potešil. Dobre sa rozotieral, rýchlo vsiakal, hydratoval a skvele voňal. Kým som nenašla DR. Hauschku, myslela som si, že si kúpim tento krém. 


La roche posay Toleriane Ultra - Druhý krém od La roche mi až tak nevyhovoval, zo začiatku mi prišlo, že mi vyživuje pokožku ale po čase som prišla nato, že jednoducho nestačí. Inak všetko ostatné platí ako pri predošlom. 


Uriage CU-ZN - KRém sa používa lokálne na vyrážky. Je celkom hustý a biely. Obsahuje zinok, čo všetky protivyrážkové krémy. Dobre sa nanášal a táto malá vzorka mi vydržala pomerne dlho. Veľmi mi to pomohlo na vyrážky. Ak budem mať po návrate do Brna znovu vyrážky, isto si ho kúpim. 


Avéne Cicalfate - Popravde neviem, na čo je tento krémik. Mal by pomáhať liečiť rýchlejšie pokožku po vyrážkach...asi. Pár krát som ho použila možno som aj čosi videla a nemám potrebu ho mať. Na čo ho používate vy?


Sephora bahnová maska - Túto masku som dostala vo vzorčeku k mojej výhre. Maska mi presne stačila na celú tvár. Vôňu si už presne nepamútám. Čo znamená, že mi až tak nevadila. Mala som z nej na tvári dobrý pocit. Pleť som mala o dosť čistejšiu. Myslím si, že pri pravidelnom používaní by sa mi celkom vyčistila. 


Nuxe Créme Prodigieuse - DD krém som chcela na leto vyskúšať už dlho, problém bol v tom, že nikde nemali vzorky. Iba testre a tým sa natierať nebudem. Niekedy už som ho mala v košíku ale rozhodla som sa počkať na vzorky. A urobila som dobre, pretože krémy sú oranžové a aj svetlý odtieň je pre mňa nenositeľný. Navyše mi prišli mastné, takže som mala zlý pocit na tvári. Z mňa po týchto dvoch vzorkách nuxe nie. 

Po všetkých vyskúšaných vzorkách som pevne rozhodnutá kúpiť len Uriage krém. Vďaka bohu za ne. 
Skúšate vzorky, či radšej kúpite produkt hneď?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára