nedeľa 13. septembra 2015

Prirodzene pekná

Jordana Color Tint Blush Stick odtieň 01 Blushed 




Jordana je americká značka, ktorá sa dostala už aj ku nám. Všimla som si jej na blogu Petralovelyhair a sem tam na iných blogoch. To však iba sporadicky. Preto som nevedela, či si ju mám kúpiť alebo nie. Potom som sa dozvedela, že stojí okolo 60 kč a riskla som to. 


Obal je maličký, Samozrejme, že nepôsobí luxusne. Ani plast nieje extra tvrdý. Ale to sa dalo očakávať. Celkovo mám krajšie produkty, ktoré si vystavím a táto lícenka bude v taške.


Ide o veľmi krémovú lícenku. Dobre sa aplikuje rovno z obalu a zvyšok rozotriem prstami. Trvá jej trošku dlhšie, kým zaschne, čo mi vyhovuje. Aspoň ju stihnem rozotrieť dostratena. Keď zaschne, nemám pocit, že by sa otierala. Vydrží takých 7-8 hodín  bez prepúdrovania, čo si myslím, že je skvelé. 


Farba sama o sebe je veľmi krásna. Navyše obsahuje maličko zlatého shimmeru, takže vyzeráte zdravo vyspané. Ako keby sa samotná pokožka leskla! Mám to potvrdené od môjho priateľa, ktorý keď ma prišiel zobrať z praxe mi dal pusu, pozrel sa na mňa a povedal mi, že dneska mám pekné líca. Nepovedal lícenku (vie, čo to je, chudák musel si zvyknúť a momentálne vie, čo je to rozjasňovač, lícenka a aj nude rúž). Potom som sa ho samozrejme pýtala ďalej, nech mi povie, čo presne sa mu páči, on povedal, že farba a to, že vyzerajú veľmi prirodzene. 

Myslím, že ide o dobrý produkt, za skvelú cenu. Ešte si musím všimnúť, či vydrží celú noc na párty a potom budem vedieť, že sa dá používať aj na ostatných a možno si nakúpim viac odtieňov. 

Používate Jordana cosmetics?
Používate mastné alebo radšej púdrové lícenky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára